یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

2 نماینده ایران در اوزان 49- و 58- کیلوگرم بانوان و آقایان در روز پایانی رقابت های قهرمانی جهان مکزیک 2022 به روی شیاپ چانگ می روند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در آستانه اعزام تیم ملی هندبال بانوان به رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی، با حضور در محل تالار هندبال از تمرین ملی‌پوشان بازدید کرد.

مهدی حاجی موسائی با باخت برابر حریف چینی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مراسم وداع با پیکر 3 شهید مدافع امنیت؛ شهید محسن حمیدی، سرهنگ اسماعیل چراغی و محمد حسین کریمی، شنبه 28 آبان‌ماه در محل شهادت این شهدا واقع در میدان نگهبانی خانه اصفهان و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

دوربین‌مخفی از عمامه‌پرانی منتشر شد.

این چندثانیه از وداع فرزند شهید مهدی اثنی عشری که در اغتشاشات بوکان به شهادت رسید را ببینید؛ انگار دارد با همین قد و قواره فکر می‌کند حالا بعد از رفتن پدر، چطور باید مرد خانه باشد و راهش را ادامه دهد...

سیروس نوروزی با اشاره به صدور مجوز صادرات دام زنده، گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال صادرات دام زنده در استان کرمانشاه به 150 هزار راس برسد.

مهرداد آهکی گفت: عمده تمرکز ما در اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه بر روی تامین زمین برای ساخت و سازهای با تراکم کمتر است.

سران قوا بر ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی مطرح در دادگستری و اطلاع‌رسانی به هنگام در این زمینه برای آگاهی افکارعمومی تاکید کردند.

ضدانقلاب پس از ناکامی در همراه کردن مردم با اغتشاشات، رویه خود را تغییر داد و وارد فاز مسلحانه و ترور شد. در این ماجرا ضدانقلاب تلاش می‌کند با بهره‌کشی از زنان و کودکان احساسات بیشتری برانگیزد و التهاب بیشتری را در جامعه ایجاد کند.

هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در استادیوم تختی شهر اهواز برگزار شد.

مهدی تاج با حضور در تمرین تیم ملی در قطر دقایقی با سرمربی تیم ملی گفتگو کرد.

یک کارشناس سیاسی گفت: ما نباید نسبت به تولید محتوای فرهنگی و انقلابی در عرصه رسانه بی تفاوت باشیم، چراکه غفلت از تولید محتوا، سپردن فضا به دشمنان است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: باید فعالان رسانه و سایبری مجهز به مبانی سواد رسانه شوند تا مهارت درک، تحلیل و انتخاب هوشمندانه اخبار را داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال به برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: 186 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد از برگزاری 137 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.