چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مهرداد عرب اول با تاکید بر اینکه کاراترین بخش اقتصاد استان با اختلاف «خدمات» است و پس از آن بخش معدن در رتبه دوم کارایی قرار دارد، گفت: مهمترین علت پایین بودن ارزش افزوده این بخش در استان کمبود سرمایه گذاری‌های دولتی در این عرصه بوده که خود ناشی از سرمایه بر بودن شدید آن برای فرایند توسعه است.

امان الله علیمرادی گفت: در منطق بسیجی تسلیم و بن‌بست نیست، تهدیدها را رفع و آن را به فرصت تبدیل می‌کند و از اساس حقیقت بسیج تبدیلِ تهدید به فرصت است.

تصاویری از جمعیت مردم مشهد در تشییع شهدای دانشجو و امنیت را در این ویدیو مشاهده می کنید.

سیستان و بلوچستان دارای بالاترین آمار بیماران تالاسمی در کشور است که از ابتدای سال تاکنون 83 نفر تالاسمی ماژور به جمع بیماران قبلی استان افزوده شده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش بینی وضعیت جوی کشور تا 3 آذر ماه 1401 خبر داد.

بدرقه باشکوه از پیکر شهید مدافع امنیت "شیخ محمد زارع" توسط مردم شهید پرور و انقلابی شیراز را مشاهده می کنید.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون اقدام راهبردی مجلس پیش می‌رود و صدور قطعنامه‌های متعدد علیه ایران در پیشبرد این برنامه‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد.

وزیر ورزش در بدو ورود به قطر گفت: تیم ملی برای باختن به قطر نیامده است.

بسیج همواره به‌عنوان منشأ خیر و برکت و پرچم‌دار سازندگی و محرومیت‌زدایی فعالیت نموده است.

حجت‌الاسلام ملک‌پور گفت: در کشور ما در این دوره بر روی فعال‌سازی گسل اقوام تمرکز ویژه‌ای صورت گرفته. رژیم صهیونیستی در چارچوب «دکترین پیرامونی»، طرح اتحاد با کشورها و اقلیت‌های قومی - مذهبی همسو را سرلوحه سیاست خارجی خود قرار داده و پیوندهایی را با اقلیت‌های قومی - مذهبی منطقه برقرار کرده است.

طرح گرافیکی با عنوان «شلیک شوت جانانه» را مشاهده می کنید.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ملی‌پوشان با اراده بالا و همدلی مثال‌زدنی درصدد تاریخ‌سازی هستند و دعای مردم کشورمان نیز بدرقه راهشان است.

رییس کمیته امداد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به سه اصل محوری "حفظ روحیه و کمک به نیازمندان"، "جلب رضایت مخاطبین" و "پیگیری تونمندسازی کمک‌گیرندگان" در کمیته امداد گفت: بدنبال ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان این سه اصل را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌ایم و در همین راستا امسال تا پایان مهرماه تسهیلات شغلی بالغ بر 24میلیارد تومان پرداخت شده است.

باز هم با خون نوشتم خانه باید امن باشد.

برنامه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مشخص شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس از تامین تجهیزات مورد نیاز برای شبکه بهداشت و درمان و تحویل دو دستگاه رادیولوژی ثابت و پرتابل به بیمارستان های نهاوند خبر داد.