سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

در پی درخواست برخی کارکنان سعودی‌اینترنشنال برای همکاری با دستگاه اطلاعاتی و احتمال فرار برخی دیگر از آنان، دولت انگلیس تا اطلاع ثانونی خروج همه آنها از این کشور را ممنوع کرد.

زمان دو مسابقه از هفته دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر فصل 1402-1401 تغییر کرد.

چه چیزی باعث می‌شود که رییس دانشگاه کردستان در یک جمع خصوصی با بیان اینکه در روزهای آخر خدمت خود به سر می‌برد چنین بگوید که نمی‌خواهد در این روزهای پایانی حاشیه‌ای برای او به وجود بیاید و لازم نمی‌بیند با دانشجونماها برخورد کند؟

رئیس شورای شهر تهران گفت: اغتشاشگران همان جنایات دهه 60 منافقین را دنبال کردند و مردم عادی و نیروهای امنیتی را به گلوله بستند.

رقابت های کشتی قهرمانی کشور روزهای 30 آبان لغایت 2 دی ماه برگزار می شود.

دکتر الهه عزتی گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج با استقرار پزشکان متخصص و عمومی در درمانگاه شهید قهاری اسدآباد ویزیت رایگان بیماران در طی سه روز متوالی انجام خواهد شد.

تصاویری از آب گرفتگی معابر ترکیه بر اثر بارش شدید باران را مشاهده می کنید.

وزیر دفاع آمریکا شنبه شب در مجمع "امنیت بین‌المللی هالیفکس" در کانادا تاکید کرد که حمایت از اوکراین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه یک مساله امنیت ملی برای ایالات متحده به شمار می‌آید.

شهردار تهران در پیامی برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی آرزوی موفقیت داشت.

سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، عوامل تیم تروریستی حمله به مدافعان امنیت شناسایی و دستگیر شدند.

کاپیتان سوم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر بگویم هدف این نیست که به دور بعد راه پیدا کنیم، دروغ می‌گویم.

امروز بیست و نهم آبان ماه؛ طی انتخابات رسمی از سوی سازمان نظارت بر رسانه‌های کشور بر روی سامانه جامع رسانه‌ها به نشانی https://e-rasaneh.ir/ نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات برگزیده می شوند.

تصاویری از غروب زیبای خورشید در گواهاتی هند را مشاهده می کنید.

سعودی اینترنشنال برای ادامه اغتشاشات از زبان مهمانانش سناریوی جدیدی تحت عنوان خرابکاری شرافتمندانه رافریاد زده وخرابکاری درکارخانجات و سوزاندن پرچم رااز مصادیق این سناریو برای پیشبرد اهداف خودمی‌داند.

حامد آرامش گفت: رمز ماندگاری بسیج، ارتباط مستمر و گسترده و همه جانبه با مردم و پایبندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ملت سرافراز ما همواره قدردان خدمات آن خواهند بود.

ضدانقلاب با ترفندهای مختلف دنبال جذب و فراخواندن دانشجویان استان کردستان برای ایجاد اغتشاش در کف خیابان‌ها هستند.