یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

بازماندگان با اشاره به لزوم اتحاد مسلمین در مواجهه با جبهه استکبار وشیطان صفتان گفت: در دنیای امروز دشمن‌شناسی مهمترین راه اصلی رسیدن به وحدت در جهان اسلام است.

نگهبان گفت: تعداد هفتاد سری جهیزیه شامل اقلام ضروری و اساسی زندگی برای ترویج سنت حسنه ازدواج آسان تقدیم زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان حاجی‌آباد شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در این دوره از جام جهانی نه تنها به صعود تیم ملی ایران امیدوارم، بلکه به کیفیت بالای تیم ملی امید دارم.

رئیس فدراسیون فوتبال به تمجید از شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت.

آخرین اخبار رسیده از اردوی ایران و انگلیس در دوحه حاکی از آن است که شرایط دو تیم کاملا تحت الشعاع بازی فردا قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی سراسری این سازمان که پانزدهم مهر سال جاری برگزار شده بود، در سایت سازمان سنجش خبر داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در یک فضای تروریسم رسانه‌ای از طرف دشمنان‌مان قرار داریم و اجلاس‌هایی نظیر مجمع عمومی سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه نیز از نوع عملیات‌های آفندی است.

رهبر حزب کارگر انگلیس گفت که در صورت پیروزی در انتخابات عمومی، مجلس تشریفاتی اعیان را که بیشتر اعضای آن انتصابی و غیرانتخابی هستند، به‌منظور آنچه او احیای اعتماد به نظام سیاسی خواند، منحل خواهد کرد.

سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) شنبه شب در بیانیه‌ای نسبت به تشکیل شبه نظامیان مسلح شهرک‌نشین هشدار داد و آن را پدیده‌ای دانست که بیانگر رشد روزافزون فاشیسم در اسرائیل است.

منابع رژیم صهیونیستی شنبه شب از پرتاب نارنجک توسط جوانان فلسطینی به سوی نظامیان صهیونیست در نزدیکی جنین خبر دادند.

الحشد الشعبی عراق از کشته شدن یکی از مقام‌های بلندپایه داعش در عملیات امنیتی گسترده در استان دیالی خبر داد.

رئیس جمهور سابق روسیه گفت، رئیس جمهور اوکراین به دلیل «ترس از کشته شدن» وارد مذاکرات صلح نمی‌شود.

برخی منابع گفته اند که نتانیاهو حاضر نیست وزارت جنگ را به «اسموتریچ»، رهبر حزب صهیونیسم دینی بسپارد.

یکی از مهم ترین محورهای جنگ ترکیبی، در قالب "جنگ شناختی" قابل تعریف است. جنگ شناختی، جنگی است که در آن شناخت انسان ها به وقایع پیرامون خود،

یک رسانه بزرگ آمریکایی با اعلام توقف فعالیت خود در توییتر توجه‌ها را به مشکلات بی‌سابقه پیش روی این شرکت افزایش داده است.

در تمدن آینده جهان، فرهنگ غرب و امریکا نقشی ندارند؛ آینده متعلق به انسان های آزاده و مسلمانان است. دین حاکم بر بشریت آینده، اسلام عزیز خواهد بود.