شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

شهردار تهران در مراسم آغاز به کار عملیات ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) گفت: از 12 بهمن تا عید نوروز بالغ بر 40 پروژه را هر روز افتتاح خواهیم کرد.

حمید سجادی با اشاره به حمایت از ورزشکاران مدال آور گفت: ورزشکاران مدال آور آسیایی، المپیک و جهانی در دستگاه‌های مختلف برحسب تحصیلاتی که دارند جذب و به کار گرفته می‌شوند.

مرز بین‌المللی شلمچه که به‌عنوان نخستین دروازه ورود تشیع به کشور از معنویات ویژه‌ای برخوردار است، دیروز میزبان رزمندگانی که دل در گرو کربلا داشتند و حسینی شدند بود و امروز میزبان زائران اربعین و عاشقانی حسینی است.

تصاویری از مراسم افتتاحیه همایش "آرمیا -2022" را مشاهده می کنید.

علیرضا قاسمی فرزاد و دکتر مجذوبی از کودکان بیمار روستای چنارعلیای اسدآباد که در بیمارستان بعثت بستری هستند عیادت کردند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به حکم مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی، محرومیت‌زدایی را ماموریت اصلی آستان قدس ندانست و گفت: اهالی رسانه باید مطالبه‌گر رفع مشکلات زائران و زیارت از مسئولان باشند.

رئیس جمهور تاکید کرد: وزارت ارتباطات با دقت و جدیت پیگیری کند تا خللی در خدمات رسانی به مردم و فعالیت کسب‌وکارها و مشاغلی که در بستر فضای مجازی جریان دارد، ایجاد نشود.

قیمت نفت روز چهارشنبه در آستانه نشست وزیران اوپک پلاس، ابتدا حدود یک درصد سقوط کرد، اما در ادامه معاملات موفق شد، بخشی از این افت را جبران کند.

تمام IDCardهای کاروان توسط سرپرستان تیم اعزامی ایران به بازی‌های هم‌بستگی اسلامی دریافت شد.

مصطفی جمالی از راه‌اندازی پروژه پنج‌ساله ژن‌درمانی تالاسمی خبر داد و گفت: اگر این پروژه انجام شود بسیاری از نیازمندی‌های بیماران خاص رفع می‌شود.

سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری روز سه‌شنبه خود با خبرنگاران درباره سفر مهم و راهبردی رئیس جمهور روسیه به ایران اظهار نظر کرد.

شبان با بیان اینکه ترویج محصولات سالم و ارگانیک حائز اهمیت است و می تواند ایمنی و سلامت جامعه را تضمین کند، گفت: با کاهش مصرف سموم در باغات پسته شهرستان خلیل آباد توانستیم بالغ بر 12 میلیارد تومان صرفه جویی داشته باشیم که به نفع کشاورز تمام شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج گام دوم انقلاب بسیج همه مردم است و چتر بسیج برای همه اقشار بسیج گسترده می‌شود.

رسانه‌های آمریکایی از عدم دیدار رئیس جمهور آمریکا با خانواده «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد سعودی قبل از سفر به عربستان خبر دادند.

حشره برگخوار که زمانی یکی از حشرات مفید درختان بلوط بود، امروزه با تغییرات آب و هوایی و دستکاری انسان، قاتل جنگل های زاگرس شده است.

آیت‌الله رئیسی در پیام‌هایی جداگانه به سران کشورهای اسلامی با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.