سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف اعلام کرد: با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و آزمون دکتری 1402 در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه 11 و 12 اسفند‌ماه 1401 (در دو نوبت صبح و عصر)، به جهت اهمیت آزمون و برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های فوق‌الذکر به دانشگاه ممنوع است. در صورت نیاز به تردد دانشجویان...

وب‌گاه الف

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد در روزهای پایانی هفته جاری، ورود دانشجویان به این دانشگاه ممنوع است.

وب‌گاه فرارو

در صورت نیاز به تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، باید هماهنگی‌های لازم توسط رئیس دانشکده با مدیریت حراست دانشگاه صورت پذیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

سید محمد امین آقامیری به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی جایگزین سید ابوالحسن فیروزآبادی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور طی حکمی سیدمحمد امین آقامیری را به عنوان دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدابراهیم رئیسی طی حکمی سیدمحمد امین آقامیری را به عنوان دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور طی حکمی سید محمد امین آقامیری را به‌عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به ابلاغیه جدید وزارت علوم دانشجویان ورودی 1398 دانشگاه صنعتی شریف که تا پایان ترم ششم به علت کرونا تا سقف 4 واحد حذف درس داشته‌اند و سایر شرایط پذیرش بدون آزمون را دارند تا یکشنبه 7 اسفند فرصت ثبت نام مجدد دارند. دانشجویان سایر دانشگاه‌ها و سایر کسانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند در نوبت اول ثبت‌نام کنند می‌توانند از فرصت ثبت‌نام مجدد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشت بسیج دانشجویی تهرانِ بزرگ و اتحادیه جنبش عدالت‌خواه دانشجویی طی نامه‌ای خواستار پاسخگویی مخبر، معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی کشور به شبهات و ابهامات دانشجویان در خصوص طرح مولدسازی دارایی‌های دولت شدند. متن این نامه به شرح زیر است: معاون اول محترم ریاست جمهوری و وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی سلام علیکم. با صلوات...

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های تیروژ حیات کردستان و شهرداری گرگان در بازی اول از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان پیروز شدند.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های تیروژ حیات کردستان و شهرداری گرگان در بازی اول از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان پیروز شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان مصادف با میلاد امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) در هیأت‌های مذهبی مراسم مولودی برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

مسعود نیلی با یادآوری عدم جامعیت این طرح و همراه نشدن آن با اقداماتی که برای موفقیت آن لازم است گفت که اجرای این مصوبه دولت را در جایگاه متناقضی قرار می‌دهد چرا که دولت درحالی‌که باید تورم را کنترل کند، همزمان از این تورم منتفع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کنفرانس علمی ReAct 2023 با حمایت آکادمی همراه اول برگزار و به‌صورت زنده از کانال روبیکای روبیکا پخش می‌شود.