پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

«یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در بیانیه ای با اعلام این خبر تاکید کرد که در این نشست 4 تصمیم در پی حملات اخیر به اقلیم کردستان عراق، گرفته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جامعه هدف این طرح شامل شغل‌اولی‌ها، فارغ التحصیلان و جوانان بیکار جویای کار در مناطق محروم و کم‌برخوردار از اشتغال و همچنین بنگاه‌های اقتصادی رسمی فعال در شهرستان‌های کم‌برخوردار است و به موجب آن 30 درصد مبلغ دستمزد نیروی کار به صورت یارانه از طرف دولت و به مدت یک سال به کارفرمایانی پرداخت می‌شود که نیروی کار شغل اولی را در بنگاه جذب کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ازدواج سفید کلمه‌ای است که جوانان به راحتی فریب آن را می‌خورند. جوانان با خودشان فکر می‌کنند که این امر هم ازدواج است هم سفید. در صورتی که نه ازدواج است و نه سفید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ جلیلیان ضمن هشدار به کاربران در خصوص استفاده از فیلترشکن‌ها گفت: فیلترشکن‌ها محلی برای نگهداری اطلاعات هستند و مجرمان سایبری از طریق این نرم‌افزارها به اطلاعات تلفن همراه افراد دسترسی پیدا کنند؛ لذا کاربران باید دقت لازم را داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران خودرو قیمتی را که برای هایما S7 سفید در نظر گرفته 810 میلیون تومان و هایما S7 مشکی آبنوس سفارشی 833 میلیون و 500 هزار تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان از شهادت یک شهروند مریوانی به هویت «علی فتاحی» خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصر 11 خلبان رژیم صهیونیستی را از خاک خود اخراج کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص تغذیه با تاکید بر مصرف بیشتر مایعات در روز‌های آلودگی هوا، گفت: مصرف کافی آب به شست و شوی مسیر تنفس کمک می‌کند و باعث می‌شود که تنفس راحت تری داشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار درگیر یک بلاتکیلفی است. چراکه قیمت‌ها پس از چند روز ثبات، اکنون مجددا با افزایش قابل توجهی همراه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستیار رئیس‌جمهور گفت: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم؛ چون بزرگ‌ترهای ما دهه 60 را برای ما خوب روایت نکردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که به صورت پاره‌وقت (کسری از ماه) در کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی اشتغال به کار هستند و برای آنان سابقه پرداخت حق بیمه لحاظ شده است، در صورت تمایل می‌توانند با توجه به مقررات مربوط، درخواست خود مبنی بر پرداخت حق بیمه کسری از ماه را ارائه و با انعقاد قرارداد، سوابق پرداخت حق بیمه خود را تکمیل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بایدن گفت: ما در کنار زنان ایران هستیم که برای مطالبه حقوق بشر و آزادی‌های اساسی خود با خشونت و ظلم روبرو هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق قانون، عدم صدور صورتحساب یا عدم درج شماره اقتصادی خود و طرف معامله یا استفاده از شماره اقتصادی خود برای دیگران و یا استفاده از شماره اقتصادی دیگران برای معاملات خود، حسب مورد مشمول جریمه‌ای معادل دودرصد مبلغ مورد معامله می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری خوزستان درباره تعداد بازداشتی های ایذه گفت: 61 متهم شناسایی و دستگیر شدند که 54 نفر آنان با قرار بازداشت موقت در بازداشت هستند،

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران سهم 1.9 درصدی از کل تولید خودروهای سواری دنیا طی 9 ماهه امسال داشته است و دهمین تولیدکننده بزرگ این نوع خودروها در جهان شناخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا هدف رسانه‌های طرفدار دولت مستقر از این هماهنگی در نحوه انتشار وتوزیع اخبار اقناع عمومی جامعه است؟ اگر به این تصور این فرایند را انجام می‌دهند سخت در اشتباهند، چون امثال ما در سطح جامعه هم خودمان متوجه هستیم و هم از سایرین شنیده می‌شود که بستر شرایط مطلوب حداقلی زندگی مردم از حیث دسترسی آسان وارزان به مایحتاج عمومی بایستی عین ادوار قبل فراهم گردد.