پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» از «آزادی با وثیقه» محمد ملانوری خبر داد

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» از «آزادی با وثیقه» محمد ملانوری خبر داد

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندثانیه با انتشار تصویری خبر داد که محمد ملانوری با قید وثیقه آزاد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعداد 38 نفر از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان مورد عفو قرار گرفته و آزاد شدند.

خبرگزاری دانا

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برای تملک خانه‌های میراثی، 8 هزار میلیارد تومان در بودجه 1402 پیشنهاد داده‌ایم تا تکلیف مردمی که خانه‌هایشان در حریم واقع شده است، روشن شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد ملانوری پس از حدود 20 روز بازداشت با قرار وثیقه آزاد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست»، جمله‌ای که «میرزا علی‌اکبر شیخ‌الاسلام اصفهانی» سال 1301 در مجلس خطاب به رضاخان و برنامه ارسال دانشجو به خارج از کشور مطرح کرد.

خبرگزاری دانا

جلیلی با بیان اینکه دشمن می‌فهمد قدرت ایران اسلامی به نقطه شتاب رسیده است و دیگر نمی‌تواند مانع جدی سر راه کشور بگذارد، گفت: مشکلات به‌گونه‌ای نیست که حل‌نشدنی باشد بلکه با حرکت جهادی نتایج خوبی حاصل شده و در عرصه‌های دیگر هم می‌توان با حرکت‌های جهادی شاهد موفقیت بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف اقدام به ایجاد دو فرصت مطالعاتی پسادکتری مشمول طرح سرآمدان علمی ویژه رشته‌های مهندسی انرژی، مهندسی برق، مهندسی شیمی و نفت، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر و مدیریت و اقتصاد کرده است. علاقه‌مندان تا تاریخ 15 آذرماه 1401 فرصت دارند نسبت...

خبرگزاری مهر

پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف اقدام به ایجاد دو فرصت مطالعاتی پسادکتری ویژه رشته های مهندسی انرژی، مهندسی شیمی و نفت و... می کند.

وب‌گاه الف

دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف با هدف آشنایی دانشجویان با کسب‌وکارهای خطرپذیر و توانمند کردن آنها در حوزه کارآفرینی و ایجاد استارتاپ‌ها، برای نخستین بار اقدام به ارائه درسی با عنوان «مبانی کارآفرینی و تاسیس استارتاپ» کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درس «مبانی کارآفرینی و تاسیس استارتاپ» برای اولین بار ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف ارائه می‌گردد، با ارائه این درس به دانشجویان کمک خواهد شد تا بدانند کسب وکار خطرپذیر چیست، نحوه کار این سازمان‌ها چگونه است و چه نقشی در اقتصاد ایفا می‌کنند. سیدمحمدرضا فرحی استاد مدعو دانشگاه صنعتی شریف و مدرس این دوره در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین نشست از سلسله جلسات یکشنبه‌های ازدواجی با موضوع "زندگی هدفمند (طراحی آینده)" به همت مرکز فرهنگ خانواده و ازدواج دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست هم اندیشی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یک سال و 2 ماه و 11 روز است که در خدمت مردم هستم. روزی که معارفه شدم، دو سال و نیم بود که شهرداری در تنش مالی بود. از طرفی سال 91 حدود 31 هزار پروانه صادر شده بود در حالی که سال گذشته 5400 پروانه صادر شده بود. این در شرایطی است که عمده اعتبارات شهرداری از حوزه...