پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار تهران از افتتاح 12 ایستگاه مترو تا پایان سال خبر داد.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران از افتتاح 12 ایستگاه مترو تا پایان سال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف از برگزاری کامل کلاس‌های این دانشگاه به صورت حضوری خبر داد و گفت: برای برگزاری کلاس‌ها در حال حاضر با مشکل خاصی روبه‌رو نیستیم و کلاس‌ها با حضور 95 درصدی دانشجویان در حال برگزاری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از سه هفته هم‌چنان دانشگاه ترجیح می‌دهد درهای سلف بسته باشد تا درگیر یک مسئله از نظر خودش سخت نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شریف تودی نوشت: بعد از سه هفته هم‌چنان دانشگاه ترجیح می‌دهد درهای سلف بسته باشد تا درگیر یک مسئله از نظر خودش سخت نشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان با حمله به بیانیه اخیر جبهه اصلاحات نوشت: «‌جابه‌جایی تابلوها» یکی از ترفندهای شناخته‌شده عملیات روانی است. حریف در این ترفند، مشکلات و پلشتی‌هایی را که خود عامل و پدید آورنده آن بوده است به طرف مقابل نسبت می‌دهد!

وب‌گاه 55 آنلاین

فردی که از حوالی ساعت 19 وارد دانشگاه شد و به دویدن و تهدید مشغول بود، برای دقایقی جملاتی مثل «بنجامین ظهور کن»، «خدا منم»، و «همه به من سجده کنید» را با صدای بلند فریاد می‌زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شیشه‌های شکسته‌شده در ورودی غربی سلف، همان شب حادثه جایگزین شد، اما بعد از آن دیگر خبری از تعمیر و بازسازی سلف نبوده (حداقل از بیرون این‌طور به نظر رسیده) و بعد از سه هفته هم‌چنان دانشگاه ترجیح می‌دهد درهای سلف بسته باشد تا درگیر یک مسئله از نظر خودش سخت نشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شب گذشته اتفاق عجیبی در دانشگاه شریف رخ داد؛ فردی که به نظر می‌رسید، تعادل روانی مناسبی نداشته، مقابل بخش داخلی درب انرژی شروع به داد و فریاد و تهدید دانشجویان کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر سمیه کوهی دانشیار دانشکده مهندسی کامپیوتر و دکتر زهرا کاوه‌وش دانشیار دانشکده مهندسی برق، با همکاری احسان ملکی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی کامپیوتر و حسین باباشاه دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی برق، پس از 4 سال تلاش و پژوهش موفق شدند اختراع خود را در دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا «USPTO» ثبت کنند. دستاوردهای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دو عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف با همکاری پژوهشگران این دانشگاه موفق به ثبت اختراع خود با عنوان «کشف جهش‌ها به صورت نوری در یک رشته دی‌ان‌ای» در دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا «USPTO» به عنوان معتبرترین سیستم ثبت اختراع جهان شد.

خبرگزاری تسنیم

در نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی وقایع و اتفاقات اخیر دانشگاهها مورد بررسی اساتید قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هشت نفر از فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی عمران (سازه) دانشگاه صنعتی شریف در دوران دفاع مقدس راهی جبهه شدند و طراحی پل تنگه چزابه را در عملیات «فتح‌المبین» بر عهده گرفتند. این پل، بعدها به احترام طراحانش به نام «دانشجویان دانشگاه شریف» مزین شد.