پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق در تیتر نخست خود به فعالیت های اخیر عادل فردوسی‌پور استاددانشگاه شریف و مجری پیشین برنامه نود پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت رئیسی اظهارات اخیرش مبنی بر اینکه «برای دولت مثل آب خوردن بود که از همان روزهای اول اجازه دهد تا نیروی انتظامی از گلوله‌های جنگی استفاده کند» را تکذیب کرد و گفت، سخنانم را 180 درجه تغییر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از دعوای سید محسن دهنوی، نماینده مجلس در زمان دانشجویی اش منتشر شده است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام محمدعلی قدس‌پور خطیب جمعه سمنان گفت: مجع عقلا در بین استادان دانشگاه تشکیل شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

از شلاق خوردن برای «ویدئو» در دهه60 تا عملیات راپل برای «ماهواره» در دهه70، دو دهه، اجرای خشونت آمیز سیاست های فرهنگی است. سیاست های پرهزینه ای که با انتخاب پلیس به عنوان مجری سیاست، «امر فرهنگی» را به «امر امنیتی» تبدیل کرد.

وب‌گاه فرارو

نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از 50 روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتشار تصویری از حسین شریعتمداری نوشت: نهادهای امنیتی مراقب برخی اظهارات توهین آمیز افراد تندرو و به ظاهر سوپر انقلابی باشند. این توهین ها همان بنزینی است که موساد و سیا بر قلب آتش گرفته مردم میریزند تا شعله کینه و شورش را در کشور شعله ور کنند به دنبال نفوذی ها در بین تندرو ها باشیم نه اصلاح طلبان و منتقدان روشنفکر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری از دعوای سید محسن دهنوی، نماینده مجلس شورای اسلامی در زمان دانشجویی اش منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان مازندران است

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نوری قزلجه تاکید کرد: مسئولان دانشگاه مراقبت کنند که غیر از دانشجویان افراد دیگری در دانشگاه‌ها حضور پیدا نکرده و به نام دانشجو اتفاقاتی را رقم نزنند در این بین هوشیاری دانشجویان هم مهم است که اگر تجمعی شکل می‌دهند در فضای متین و باوقار باشد و اجازه ندهند این فضا مخدوش و خراب شده که در این صورت تاثیرگذاری اجتماعی آن از بین می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کسانی که چهل سال است برای آرزوهای ناکامشان؛ روزشماری می کنند، و نظام، طبق پیش‌بینی‌هایشان تا به حال، بارها و بارها در دهه شصت، هفتاد، هشتاد و نود سقوط کرده است، چطور می‌توانند به دیگران پُز «واقع بینی» بفروشند و به ما تصویر درستی از واقعیت بدهند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بهادری جهرمی گفت: دولت هیچگونه طرحی برای افزایش قیمت بنزین ندارد و موافق این موضوع نیست؛ در مجلس پیشنهاداتی مطرح شد مبنی بر اینکه در بودجه امسال با افزایش قیمت گاز مشترکان و خوراک پتروشیمی ها منابعی ایجاد شود. دولت موافق این موضوع نبود چون اثری جدی بر بازار سرمایه و بورس می‌گذاشت.

وب‌گاه الف

سخنگوی دولت گفت: اینستاگرام اقدام تروریستی انجام داد و مراجع امنیتی متناسب با آن جرم برای حفاظت از حقوق مردم مجبور شد این اقدام موقتی را انجام دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هر ساله با هدف هم افزایی تجربیات، معرفی مراکز آزمایشگاهی توانمند و ترویج و فرهنگ‌سازی الگوی به اشتراک‌گذاری تجهیزات و توانمندی‌های این حوزه، نشست گردهمایی مدیران مراکز آزمایشگاهی عضو را با حضور مدیران مراکز عضو، رابطان و فعالان این حوزه برگزار می‌کند. شرکت...

وب‌گاه فرارو

سخنگوی دولت درباره موضوع ساخت یک میلیون مسکن و برخی گمانه زنی ها مبنی بر بی نتیجه ماندن این سیاست، خاطرنشان کرد: با افتخار می گویم برای وعده ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال به خود می بالم. من هم با دانشجویان هم عقیده هستم که کسی که هشت سال در تولید مسکن را بست و عنوان کرد دولت مسئول تولید مسکن نیست و بحران امروز را ایجاد کرد، باید پاسخگو باشد و برای این بحران آفرینی محاکمه شود.