پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه فرارو

چندماهی می‌شود که روی جدیدتری از عادل فردوسی‌پور نمایان شده است؛ عادل پیش از این هم در اتفاقات مختلف جانب مردم را داشت، ولی از آنجایی که فعالیتی در فضای مجازی ندارد، واکنش‌هایش چندان دیده و شنیده نشده است. این مورد، ولی از زمان مرگ مهسا امینی دستخوش تغییر شده است. او احتمالا به‌واسطه نداشتن قیدوبند حاصل از همکاری با صداوسیما، حرف‌ها و اعتراضاتش را راحت‌تر بیان می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جای شگفتی است کسانی که داعیه قانون‌مداری دارند با بهانه‌ها و برخوردهای سیاسی و جناحی، قوانین کشور را زیر پا گذاشته و به بهانه اینکه جای خبرنگار یا دانشجو در زندان نیست و... به حمایت از آشوبگران و اراذل اجاره‌ای می‌پردازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: بعد از ناآرامی‌های اخیر در دانشگاه صنعتی شریف، جمعی از دانشجویان این دانشگاه روز دوشنبه هفته جاری (17 آبان ماه) به دعوت انجمن اسلامی و شورای صنفی تجمعی غیرقانونی را ترتیب دادند تا به بازداشت و ممنوع‌الورودی برخی دانشجوهای اغتشاشگر اعتراض کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرستاد جوانی جمعیت کشور گفت: براساس برخی از آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ سالانه 250 هزار سقط جنین در کشور انجام می شود که بیشتر آن غیرقانونی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عرفان (پسر مژگان) دانشجوی یکی از دانشگاه‌های تهران است که در بیرون از دانشگاه همراه به یک جمع 20نفره دستگیر شده‌اند. او از یک هفته کابوس‌وار صحبت می‌کند که پشت سر گذاشته است. از بی‌خوابی و اشک و آه صحبت می‌کند و اینکه بی‌خبری آزارش می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از دو هفته دیگر رقابت های جام جهانی 2022 در قطر آغاز می شود و 64 تیم در این رقابت ها برای رسیدن به جام طلایی با یکدیگر رقابت می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در مطلبی به عادل فردوسی‌پور استاد دانشگاه شریف حمله کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان نظامی سیستان و بلوچستان از برخورد قضایی با ماموری که اقدام به دستبند زدن به میل پرچم نورخدا لجه ای کرده از جهت عدم رعایت حفظ حقوق شهروندی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک فعال اصولگرا گفت: مسئولین کشور باید توجه داشته باشند که این اعتراضات و تجمعات نباید یک چیز نمایشی باشد و باید واقعا به یک نتیجه ای برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دهنوی، عضو هیات رئیسه مجلس درباره 5 دانشجوی بازداشتی دانشگاه شریف گفت: از این پنج دانشجوی بازداشتی دو نفر مربوط به اعتراضات و اغتشاشات اخیر نبودند و موضوعی از قبل بود است که در زندان هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دهنوی گفت که از 5 دانشجوی بازداشتی دانشگاه شریف، دو نفر از آنها مربوط به اعتراضات اخیر نبوده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از مدل‌های تلویزیون 20 تا 43 اینچ در بازار امروز 18 آبان 1401 با افزایش قیمت مواجه بود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دهنوی گفت: از دانشگاه‌های دیگر هم دانشجو بازداشتی داریم در همین راستا سوالی از وزیر علوم ثبت کردم که وی قرار است به کمیسیون بیاید و پاسخگو باشد ما باید ببینیم تدابیر وزارت علوم برای مدیریت دانشگاه ها در ادامه چیست؟

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: دهنوی گفت: از دانشگاه‌های دیگر هم دانشجو بازداشتی داریم در همین راستا سوالی از وزیر علوم ثبت کردم که وی قرار است به کمیسیون بیاید و پاسخگو باشد ما باید ببینیم تدابیر وزارت علوم برای مدیریت دانشگاه ها در ادامه چیست؟