جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادعای اوکراین درباره تحویل پهپاد از سوی ایران به روسیه برای ادامه جنگ با این کشور شرق اروپا و همچنین حوادث اخیر داخلی و اعتراضات مردمی بعد از فوت مهسا امینی، بهانه جدید به دست آمریکا داده است تا تحریم های جدیدی را علیه ایران وضع کند.

وب‌گاه عصر ایران

علی کریمی اسطوره فوتبال ایران و آسیا مدتی است از ایران رفته و در دبی زندگی می کند. او پس از ماه‌ها که از خودش عکسی منتشر نکرده بود در دیداری با علیرضا روش خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت. نکته قابل توجه در عکس جدید علی کریمی چهره شکسته اوست و به نظر می رسد گرد پیری روی صورت بازیکن اسبق پرسپولیس و بایرن مونیخ نشسته است./ خبرآنلاین

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال چلسی در دیداری خارج از خانه مقابل سالزبورگ به پیروزی رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: ماجرا از این منظر تأثر آور است که آنچه در تمام دنیا و حتی کشورهای اسلامی، امری عادی و متعارف است، در ایران "مسأله" و فراتر از آن "کنش سیاسی" است. به هزار تأسف باید گفت که موضوعی به نام غذا خوردن دانشجویان در یک سالن، در ایران به مسأله تبدیل شده و موافقیت یا مخالفت با آن، شده است کنش سیاسی!

وب‌گاه عصر ایران

ولی بدانید این سیاستِ خارجی راه به بیراهه دارد و با کلماتی، چون هوشمندانه، اولویت همسایگان، همکاری استراتژیک با روسیه و چین، عضویت درشانگهایِ امنیت محور، فروش نفت، و... نجات یافتنی نیست!

وب‌گاه عصر ایران

دانشجوی شریف و اساساً هر دانشجوی نخبه دیگر، برای گرفتن اقامت اروپا و جاهای دیگر دنیا نیازی ندارد خود را به خطر اندازد و در معرض خط و نشان افرادی مانند حمید رسایی قرار گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از فعالان بازار رسمی و غیررسمی ارز در پاسخ به این سوال که آیا قیمت ها همچنان در این محدوده باقی می‌ماند یا خیر؟ می‌گویند که بازار روزانه تغییر می‌کند و نمی‌توان درباره آینده آن صحبت کرد اما به احتمال زیاد فعلا قیمت‌ها در بازار ارز در همین محدوده باقی می‌ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر سریال مشهور «چیزهای عجیب غریب» یا همان stranger things را دیده باشید، حتما سیدی سینک جذاب، بازیگر نقش مکس میفیلد را می‌شناسید...

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی دولت سخنرانی خود در دانشگاه قم را با شعار «زن، زندگی، آزادی - مرد، میهن، آبادی» به پایان رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رازیانه یکی از معروفترین و اصلی ترین گیاهان دارویی در طب سنتی و اسلامی محسوب می شود. گیاه رازیانه، که خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد، در زمینه درمان بیماری های زنان تاثیرات فوق العاده ای دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعتی پیش در تماس کلانتری 164 قائم با بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران خبر خودکشی یک دختر 18 ساله اعلام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه دارندگان رستوران خبر از کاهش فروش 30 الی 40 درصدی رستوران‌داران از زمان شروع اعتراضات داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در دومین جلسه فوق‌العاده شورای انضباطی، وقایع اخیر دانشگاه و روند رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مطروحه بررسی شد.

وب‌گاه فرارو

امروز تصویری از مجسمه تختی منتشر شده که نشان می‌دهد کراوات تختی از لباس او در این مجسمه حذف شده است. معلوم نیست این اقدام از سوی چه کسی صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت امور زمان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: با توجه به ضرورت توانمندسازی و اشتغال زنان سرپرست خانوار در جهت تامین معیشت خانواده، رفع این معضل به ویژه در بخش وام‌های اشتغال خرد، امری لازم است.