جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

علی مطهری در اعتماد نوشت: باید پیام اعتراضات اخیر را بشنویم و حتما اصلاحاتی در حکمرانی انجام دهیم. لجاجت کارساز نیست.

وب‌گاه فرارو

امروز دلایل اجتماعی، اقتصادی، محیط‌زیستی، فرهنگی و سیاسی بر همدیگر منطبق شده‌اند. شاهد حضور نیرو‌های دافعی و رانشی در داخل کشور و نیرو‌های کششی و جاذبه‌ای خارج از کشور هستیم. وقتی این حالت اتفاق بیفتد، موضوع فقط مهاجرت گسترده یا محدود یک طبقه خاص _استعداد‌های برتر و نخبگان_ نیست، دسته‌های مختلف مردم از جمله ورزشکاران، هنرمندان، استادان، معلمان، کارگر‌ها در صنف‌های مختلف مهاجرت می‌کنند....

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیران کل حقوق بین‌الملل و اقتصاد مقاومتی در وزارت خارجه منصوب شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قطعی اینترنت‌ها آسیب‌های سراسری و جدی داشته که نمی‌توان آن را انکار کرد، از قطعی اینستاگرام و از بین رفتن کسب‌وکارهای مجازی گرفته تا نابودی استارتاپ‌های ایرانی. به طور مثال اپلیکیشن «بلد» به تازگی به علت وضعیت نامناسب اینترنت اعلام ورشکستگی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد خیابانی مجری تلویزیون و گزارشگر فوتبال که هر از گاهی با جملاتش در فضای مجای حسابی سر و صدا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مدت یک‌بار اعلام شد که طرح کالابرگ الکترونیکی در شهریورماه اجرایی می‌شود، اما سپس اجرای طرح به مهرماه موکول شد. با این وجود، حالا هم زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که دولت پولی برای اجرای طرح کالابرگ ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

جواد خیابانی مجری تلویزیون و گزارشگر فوتبال هر از گاهی با جملاتش در فضای مجای حسابی سر و صدا می کند.

وب‌گاه فرارو

جواد خیابانی مجری تلویزیون و گزارشگر فوتبال هر از گاهی با جملاتش در فضای مجای حسابی سر و صدا می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از عفونت‌های تنفسی علائم مشابهی دارند و شامل تب بالا و اختلال در تنفس هستند. در مورد کووید و آنفولانزا، CDC طیف گسترده‌ای از علائم را فهرست می‌کند، از جمله: سرفه، تنگی نفس، آبریزش یا گرفتگی بینی، خستگی، گلودرد و حتی از دست دادن حس چشایی یا بویایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار کردستان گفت: «مسأله بستن راه‌ها واقعیت ندارد. خانواده هم اعلام کردند که ما مراسم چهلم نداریم. وقتی خانواده اعلام می‌کند که مراسمی نداریم، پس چه کسی می‌خواهد مراسم برگزار کند؟ البته کسی جلوی مردم را نگرفته است. منعی هم برای برگزاری مراسم نداریم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیلیان گلاس، روانشناسی که اولین بار این اصطلاح را در سال 1995 در کتابش به نام آدم‌های سمی به کار برد، رابطه سمی را این طور تعریف می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

گشت ارشاد یکی از نمونه‌های حکومتی کردن مساله حجاب است. به این صورت که از سمت مقابل یک پویش ضدحجاب با روکشِ مردمی‌بودن، تلاش می‌کند مردم را به سمت خود بکشاند و از سوی دیگر، ما با ساخت‌های حکومتی که ممکن است گاهی خشن هم شوند، به دنبال حجاب هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا باقری، وکیل پایه یک دادگستری درباره روند پرونده نیکا شاکرمی و انتشار عکسی که در صفحه اینستاگرام محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی منتشر شده است، می‌گوید: ما این عکس منتسب به نیکا که منتشر شده را کاملا تکذیب می‌کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام دادند، خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند.

وب‌گاه عصر ایران

سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر اسم غول مدیای قطری را اشتباه نوشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیشتر معامله گران در بازار در انتظار هر سیگنالی از سوی فدرال رزرو هستند تا نشان دهند سرعت افزایش نرخ بهره کاهش خواهد یافت. این موضوع می تواند تنها روزنه امید بازارهای بدون نرخ سود مانند طلا باشد. ا

وب‌گاه عصر ایران

برابر آمارهای موجود از حدود یک دهم یک درصد جمعیت کشور که در فضای اغتشاش قرار گرفتند، فقط 21 درصد آنان را خانم‌ها که عمدتاً در سنین بین 15 تا 22 سال بودند، تشکیل دادند.