جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

فاجعه شکست در هدفگذاری برای میزبانی تماشاچیان جام جهانی فوتبال، اوایل هفته قبل آشکار شد وقتی جمشید حمزه‌زاده؛ رییس هیات‌مدیره جامعه هتلداران حرفه‌ای کشور گفت که «با وجود تمهیدات برای اسکان و پذیرایی از 20 هزار تماشاچی جام‌جهانی قطر، تاکنون (تا روز 26 مهر 1401 و 33 روز پیش از آغاز جام جهانی قطر) حتی یک رزرو نیز از سوی تماشاگران جام‌جهانی قطر در ایران انجام نشده است.»

وب‌گاه عصر ایران

حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: آنکه آشوب‌های اخیر اگرچه رخداد تلخی بود و با خسارت‌های جانی و مالی همراه بود، ولی امتیازات بزرگی نیز به نفع اسلام و انقلاب درپی داشت. از جمله آن که، اولاً؛ به وضوح نشان داد دشمنان داخلی تا چه‌اندازه وحشی، بی‌شخصیت و به دور از همه اصول و مبانی اخلاقی هستند. ثانیاً؛ تا چه‌اندازه کم‌شمارند، به‌گونه‌ای که به سختی می‌توان آن‌ها را یک‌صدم در‌صد از جمعیت 85...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکنون چهار مرحله از یارانه‌های جدید 300 تا 400هزار تومان را به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانشجوی شریف و اساساً هر دانشجوی نخبه دیگر، برای گرفتن اقامت اروپا و جاهای دیگر دنیا نیازی ندارد خود را به خطر اندازد و در معرض خط و نشان افرادی مانند حمید رسایی قرار گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در صورتی که مستمری استحقاقی فرد بر اساس این بند کمتر از حداقل حقوق سال مربوطه باشد تا حداقل حقوق ارتقاء خواهد یافت.

وب‌گاه عصر ایران

مردم به برندهای موجود داخلی اعتماد ندارند و افراد حقیقی و حقوقی بین‌المللی در اپ‌های داخلی نیستند و به آن‌ها نخواهند پیوست.

وب‌گاه عصر ایران

با کسی که بخواهد امنیت را به هم بزند، برخورد خواهیم کرد در غیر این صورت، مشکلی نخواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد وحیدی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال جیره بندی آب در تهران وجود دارد یا خیر گفت: بهتر است این موضوع را همکاران ما در وزارت نیرو بحث کنند و اطلاعات دقیق بدهند اما آنچه که مهم است ما باید در مصرف آب مراقبت کنیم و صرفه جویی داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم

دومین جلسه فوق‌العاده شورای انضباطی دانشگاه صنعتی شریف برای بررسی وقایع اخیر این دانشگاه و روند رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مطروحه برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور محمدباقر قالیباف در یک نانوایی در محله دردار تهران خبرساز شد.

وب‌گاه عصر ایران

این روش، جامعه را افسرده و اکثر نوجوانان و جوانان را از دین زده و دور می‌کند. روش درست این است که مثلا از هشتم تا دوازدهم محرم و روز اربعین و سه روز آخر صفر عزاداری باشد و بقیه این دو ماه مانند روزهای دیگر سال باشد و احیانا عقد و عروسی و شادی هم برقرار باشد. البته افراد آزادند که در منازل و محافل خود از اول تا آخر صفر هر روز عزاداری کنند ولی صدا و سیما و سایر نهادهای حکومتی باید متوسط...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مطهری در یادداشتی نوشت: نوع برخورد با منتقدان و مخالفان است که به سرعت تحت فشار قرار می‌گیرند و احیانا بازداشت می‌شوند. نمونه آن بازداشت و محاکمه و محکومیت آقای تاجزاده است که دلیل آن جز رفتار دوستان نادان انقلاب نیست.

وب‌گاه عصر ایران

رسیدگی فرجامی عبارت است از تشخیص انطباق یا عدم انطباق رأی مورددرخواست فرجامی با موازین شرعی و مقررات قانونی.

وب‌گاه عصر ایران

بانوانی که سن آن‌ها به 55 سال رسیده، ولی زیر 10 سال سابقه دارند می‌توانند با پرداخت حق‌بیمه سنوات کسری تا 10 سال سابقه، با 10 روز حقوق بازنشسته شوند که در این صورت نیز چنانچه حقوق آن‌ها از حداقل حقوق مصوب شورای عالی کار کمتر باشد، ترمیم نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتباطات در آخرین اظهار نظر خود بار دیگر تاکید کرده این فیلترینگ ها در حیطه مسئولیت او نبوده اما بلافاصله از این گفته است که او فقط یکی از 13 عضو کمیته فیلترینگ است و نظرات کارشناسی می دهد و مواضعش را می گوید.

وب‌گاه عصر ایران

اینگونه نمی شود که ما بگوییم چون پلتفرم های خارجی بستر ایجاد شغل در کشور شدند، پس هر آسیبی به کشور بزنند و جرات نداشته باشیم با آنها برخورد کنیم و کاری انجام دهیم.