جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

وی تقویت تشکل‌های سیاسی و کمک و تسهیل فعالیت‌های آنها را مورد تاکید قرار داد و افزود: تشکل‌های سیاسی نشانه بارز بلوغ سیاسی در میان دانشجویان هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عصر ایران در پاسخ به توییت عجیب حمید رسایی نوشت: همین به اصطلاح راهکارهای صد من یه غاز امثال رسایی است که کار ملک و ملت را به اینجا رسانده است. واقعاً سطح تفکر را می بینید؟! یعنی این بشر فکر می کند اگر دانشجویا ن اخراج و ممنوع الخروج شوند، مشکل حل می شود؟

وب‌گاه عصر ایران

خبر رسیدن خط فقر به 18 میلیون تومان را همین چند روز پیش بود که رئیس کمیته دستمزد کانون شوراهای اسلامی کار اعلام کرد و حتی گفت: «بدنه جامعه کارگری مانند بیماری است که با 10 درصد قلبش زندگی می‌کند».

وب‌گاه عرشه آنلاین

عادل فردوسی‌پور، با وجود سال‌ها کارکردن در رسانه ملی، تغییر رویه نداده و در اتفاقات مهم همیشه جانب مردم را گرفته است. با وجود موفقیت‌های بی‌شماری که در عرصه رسانه، مجری‌گری و البته تلویزیون به دست آورده، صداوسیما چند سالی می‌شود که او را از شبکه سه جدا کرده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همین به اصطلاح راهکارهای صد من یه غاز امثال رسایی است که کار ملک و ملت را به اینجا رسانده است. واقعاً سطح تفکر را می بینید؟!

وب‌گاه عصر ایران

مسئولان کشور رفتار خود در 40 روز گذشته را مرور کنند تا متوجه رفتار ناثواب خود در ماجرای درگذشت مهسا امینی شوند. آنها اگر زمین را به آسمان بچسبانند و هزار بیماری زمینه‌ای هم برای مهسا ردیف کنند، دلیل مرگ این دختر، حضور در گشت ارشاد است و نه چیز دیگری.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همین اواخر با کمبود دارو و اقلامی همچون آنتی بیوتیک و سرم در کشور مواجه شدیم تا جایی که همین امر باعث استعفای ناگهانی رئیس سازمان غذا و دارو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرگ خانم دانشجوی دانشگاه صنعتی همدان اصلاً ارتباطی به ناآرامی های اخیر نداشته است و پرونده این فرد جنایی است. و شاکی این پرونده مشخص و متهم آن کاملاً مشخص است و هم اکنون در زندان به سر می برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینگونه نمی شود که ما بگوییم چون پلتفرم های خارجی بستر ایجاد شغل در کشور شدند، پس هر آسیبی به کشور بزنند و جرات نداشته باشیم با آنها برخورد کنیم و کاری انجام دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا درویش از بابت این حکم حسابی شوکه شده است. او باور نمی‌کرد بابت لباس تیم 27 میلیارد بدهکار باشد و حسابی متعجب شده است.

وب‌گاه عصر ایران

اپلیکیش‌های وی‌پی‌ان که از آپ‌استور یا گوگل‌پلی به صورت مستقیم دانلود می‌شوند، اپلیکیشن‌های سالم و معتبری هستند که با هدف خاص خودشان طراحی شده‌اند. اما باید توجه داشت که بسیاری از این اپلیکیشن‌ها که به‌صورت رایگان یا پولی ارائه می‌شوند، طبیعتا برای اینکه خدماتی ارائه کنند به سراغ راه‌هایی می‌روند که درآمدزایی داشته باشند.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، کلاس های نودانشجویان به دلیل فراهم نبودن محیط آرام در دانشگاه، همچنان مجازی برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه کلاس‌های دانشجویان نوورود تا اطلاع ثانوی مجازی است. در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تداوم برخی مشکلات و فراهم نبودن محیطی آرام برای حضور دانشجویان نوورود، کلاس‌های این عزیزان تا اطلاع ثانوی همچنان به صورت مجازی برگزار می‌شود. هر گونه تغییر در نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان نوورود حداقل سه روز قبل...

وب‌گاه عصر ایران

کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دومین جلسه فوق‌العاده شورای انضباطی دانشگاه صنعتی شریف برای بررسی وقایع اخیر این دانشگاه و روند رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مطروحه برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس مشاوره درباره ویژگی‌های رفتاری دانش‌آموزان دهه 80 و وظیفه آموزش و پرورش در قبال این نسل اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد خلأیی در برنامه‌ریزی‌های وزارت آموزش و پرورش هستیم؛ در حالیکه این وزارتخانه و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی باید برای آگاه‌سازی نسل نوجوان که قرار است در آینده امور جامعه را به دست بگیرند، اقدام کنند.