جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عادل فردوسی‌پور امروز در جمع دانشجویان دانشگاه شریف مقابل سلف دانشگاه حاضر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عادل فردوسی‌پور امروز در دانشگاه شریف حاضر شد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه فرارو

تصویری از حضور عادل فردوسی پور در بین دانشجویان در حیاط دانشگاه شریف منتشر شده است. دانشجویان شریف پس از تعطیلی موقت سلف، غذای خود را در محوطه دانشگاه می‌خورند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در دومین جلسه فوق‌العاده شورای انضباطی، وقایع اخیر دانشگاه و روند رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مطروحه را بررسی کرد. در این جلسه بر رسیدگی بدون تبعیض تخلفات دانشجویان تاکید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای انضباطی با تاکید مجدد بر استقلال دانشگاه در رسیدگی به تخلفات دانشجویان، اعلام کرد از همه ظرفیت‌های خود همچون تذکر، مشاوره و تنبیهات انضباطی برای ایجاد فضای مناسب آموزش، پژوهش و زیست دانشجویی مطلوب در دانشگاه استفاده خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه شریف، این دانشگاه روز دوشنبه دوم آبان‌ماه 1401 دومین جلسه فوق العاده شورای انضباطی با حضور اعضای شورای بدوی و تجدیدنظر به‌منظور بررسی وقایع اخیر دانشگاه و روند رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مطروحه برگزار شد. در این جلسه نحوه رسیدگی به گزارش‌ها و دعوت دانشجویان به شورا برای تفهیم موارد تخلف تشریح شد. در ادامه اعضای شورا در جریان...

خبرگزاری مهر

در دومین جلسه فوق‌العاده شورای انضباطی، وقایع اخیر دانشگاه و روند رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مطروحه بررسی شد.

خبرگزاری تسنیم

علی مطهری نماینده سابق مجلس در توئیتی به اتفاقات اخیر در دانشگاه شریف واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست شامل: تاییدیه لغو تعهد آموزش رایگان (برای دانشجویان روزانه)، مدرک مبنی بر تعیین تکلیف نظام وظیفه (برای آقایان)، دانشنامه مقطع قبل (برای دانش‌آموختگان مقاطع تحصیلات تکمیلی) و فایل عکس پرسنلی (در صورت علاقه به درج عکس جدید در دانشنامه) است. شرایط درخواست لغو تعهد آموزش رایگان تعیین...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: منصور غلامی، وزیر اسبق وزارت علوم می گوید: راستش را بخواهید من ضرورت چنین تصمیمی را متوجه نمی‌شوم. چون همان‌طورکه گفتم همان نمایندگانی که نیروهای مسلح معرفی می‌کردند، به راحتی می‌توانست جوابگوی هدایت و پیشبرد پروژه‌های مشترک باشد. حالا اینکه چرا آقایان این‌همه اصرار دارند که چنین دفاتری را ایجاد کنند، باید از خودشان پرسید!

وب‌گاه خبر آنلاین

اخیراً هم با اصرار بر مختلط شدن غذاخوری مفهوم مقدس آزادی را به آزادی حیوانی تنزل دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مطهری گفت: فحش‌های رکیک و ناموسی که در دهم مهر دادند تاکنون در دانشگاه سابقه نداشت و آبروی دانشجو را بردند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اجرا از این منظر تأثر آور است که آنچه در تمام دنیا و حتی کشورهای اسلامی، امری عادی و متعارف است، در ایران "مسأله" و فراتر از آن "کنش سیاسی" است. به هزار تأسف باید گفت که موضوعی به نام غذا خوردن دانشجویان در یک سالن، در ایران به مسأله تبدیل شده و موافقیت یا مخالفت با آن، شده است کنش سیاسی!

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعارف نکنیم! بسیاری از ما دیکتاتوری درون خود داریم که اگر مجال بروز یابد، در نشنیدن دیگران و لگدمال‌کردن حقوقشان تردید نخواهد کرد. فرقی هم نمی‌کند که پدر باشیم یا همسر یا معلم یا دانشجو یا پلیس یا نماینده مجلس یا وزیر و...