جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور سخنگوی دولت گفت: هدف پرداخت مبالغ چندهزار میلیاردی از جیب مردم، حل مشکلات مردم است؛ پس چرا برخی حتی حاضر نیستند برای حل مشکلات کشور و پیشرفت ایران گفت‌وگو کنند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب سایت تجارت نیوز از قطع آنتن موبایل‌های آیفون 14 خبر داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این طور که به نظر می‌رسد «خودگویی» مزایای زیادی دارد؛ از تقویت عملکرد شناختی گرفته تا بهبود کنترل احساسی اما درست مانند هر مهارتی، برای بهره‌مندی از مزایای خودگویی باید بر هنر صحبت‌کردن با خودتان تسلط یابید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیامد‌های این حمله از منظر حفظ حریم خصوصی کاربران نگران کننده است. این پلتفرم‌ها، به‌ویژه سیگنال و Threema، خود را به عنوان پیام‌رسان‌های امن و خصوصی معرفی می‌کنند که بالاتر و فراتر از امنیت سایر پلتفرم‌ها هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک رسانه فارسی زبان در گزارشی از کاهش بی‌سابقه حجم سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت ایران خبر داده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی علت کمبود آنتی‌بیوتیک در کشور را نبود همخوانی بین قیمت تمام شده تولید و فروش آن عنوان و اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان، سازمان غذا و دارو را موظف کرده قیمت همه مواد اولیه از ابتدا تا انتهای خط تولید دارو را به اضافه 10 تا 20 درصد سود محاسبه کرده و نرخ جدیدی برای داروها تعیین کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعرفه‌های خدمات روانشناسی با ارقام مصوب فاصله‌ای قابل توجه دارد و مراجعه به تراپیست را خدمتی لوکس کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که تهران و مسکو توضیحات کامل و مفصلی را درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین ارائه کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت بهداشت به 100 هزار نیروی انسانی نیاز دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیه مقر «قسد» در شمال سوریه را هدف قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری تسنیم نوشت: پدر مرحومه "آرنیکا قائم‌مقامی" با مراجعه به دادسرای امور جنایی با بیان اینکه فوت دخترش ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته است، جزئیاتی از نحوه فوت دخترش را بیان کرد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، دختر جوان 10 روز قبل از پنجره اتاق خواب خود به پایین پرتاب و به بیمارستان گلستان منتقل شده که پس از 10 روز اقدامات درمانی، روی تخت این بیمارستان فوت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندثانیه، عکس زیرخاکی از علی دایی، مهدوی‌کیا دو چهره مطرح فوتبال ایران و اندی، خواننده مقیم لس آنجلس را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار در سال 1401 توسط مدیر کل روابط و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ریسی سوناک» وزیر دارایی سابق انگلیس امروز دوشنبه رهبر حزب محافظه کار و و نخست وزیر دولت شد.

وب‌گاه منیبان

تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به واسطه اتفاقاتی که در روز یکشنبه اول آبان در فضای این دانشگاه رخ داد، ممنوع الورود شده‌اند.