جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ورزش درباره ماجرای حذف تیم ملی فوتبال از جام‌جهانی قطر توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دنبال شیوع آنفلوانزای فصلی به ویژه در بین کودکان و نوجوانان، مدارس اردبیل تعطیل می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از پشت صحنه ساخت یک فیلم هندی قابل مشاهده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم به نقد و بررسی حواشی شایعه کمک نظامی ایران به روسیه در جنگ اوکراین پرداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

5 زن استرالیایی از هواپیمایی قطر به دلیل معاینه زنانه اجباری، از دولت و هواپیمایی قطر شکایت و درخواست غرامت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انجمن عکاسان مطبوعاتی ایران درباره آخرین وضعیت عکاسان بازداشت شده در چند هفته گذشته، بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادامه بررسی لایحه ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری بعد از تعطیلی یک هفته‌ای صحن علنی مجلس در روز یکشنبه 8 آبان‌ماه خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روز قبل از آغاز جام جهانی، بلیت ایرلاین‌های ایران و قطر ایرویز در مسیرهای ایران - قطر قیمتگذاری می‌شود و مسافران ایرانی جام جهانی می‌توانند بلیت خود را ارزان‌تر از بسته‌های موجود خریداری کنند. این چکیده اظهارات وزیر راه و شهرسازی بعد از ملاقات با نخست‌وزیر و وزیر حمل‌ونقل قطر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاری‌فرد با بیان اینکه صدور احکام سایر معلمان نیز در روزهای پیش رو ادامه دارد، افزود: هنوز بخش قابل توجهی از معلمان در سامانه رتبه‌بندی، تأیید نهایی را انجام ندادند و بعد از آن، بررسی مستندات و مدارک آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سه نفر از عاملان تیراندازی و کشف دو قبضه سلاح در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آن‌ها به قصد سرمایه‌گذاری به‌دنبال بازاری بودند تا پولشان را چندبرابر کند. در این میان، یک فامیل دور پس از سال‌ها به‌سراغ آن‌ها آمد و با این ادعا که می‌تواند با سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز‌ها پول آن‌ها را چندبرابر کند، در چندین مرحله مبالغی را از آن‌ها گرفت، اما تا زن و شوهر جوان به خود آمدند، متوجه شدند هیچ پولی از ارثیه برایشان نمانده و آن فامیل محترم نیز متواری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فرانسه امروز دوشنبه به نقل از «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که روسیه درخواستی برای دستیابی به 2 هزار پهپاد ایرانی را مطرح کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راننده‌ای از سمت راست برای سبقت از کامیون اقدام کرد اما ماشینی که در کنار جاده به علت خرابی ایستاده بود را ندید و با آن و سرنشینانش برخورد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به تدوین سند جامع راهبردی سازمان انرژی اتمی برای افق بیست ساله گفت: یکی از اهداف این سند شروع سرمایه‌گذاری و احداث 10 هزار مگاوات ظرفیت تولید برق جدید است؛ در حال حاضر هزار مگاوات در دست بهره‌برداری و 2 هزار مگاوات هم در دست احداث است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهر نوشت: خبری مبنی بر وقوع درگیری در هنرستانی در خیابان سلسلبیل تهران درشبکه‌های اجتماعی منتشر شد که پس از بررسی‌ها مشخص گردید، درگیری‌ای رخ نداده است و پلیس با گفت‌وگو جمعیت را متفرق کرده است.