جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمهوری اسلامی ایران تا زمان حصول توافق قوی میز مذاکرات را ترک نخواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیروز قربانی سرمربی شهرداری آستارا و پیشکسوت استقلال از وضعیت مدیریتی این باشگاه انتقاد می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروزه اعتراضات نه همچون آتش زیر خاکستر بلکه جریان خباثت آلودی است که دشمن آن را از عرصه مطالبه عمومی خارج کرده و تلاش دارد تا از روحیه مطالبه گری و ذات پویای دانشجویان سوءاستفاده کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان نوشت: دادستان مرکز استان گفت: تعیین علت تامه فوت بستگی به نتیجه آزمایش سم شناسی پزشکی قانونی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظهره‌وند سفیر سابق ایران در ایتالیا گفت: ما باید از انفعال خارج شویم و به وزیر اول اسکاتلند خانم استروژن بگوییم ما از تو در برابر سلطنت انگلیس حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روزهای اخیر برخی منابع خبری مدعی شده بودند که علی کریمی تحت یک سناریوی پیچیده قرار داشته

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری باند پنج نفره سارقان مسلح در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهر نوشت: دقایقی پیش خبری مبنی بر کشته شدن یک دانش‌آموز دخترانه در مدرسه‌ای واقع در خیابان سلسبیل تهران در فضای مجازی منتشر شد. در این خبر آمده بود که پلیس به این مدرسه ورود کرده و یکی از دانش آموزان در درگیری کشته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان که در بایرلورکوزن آلمان بازی می‌کند با انتشار یک استوری با موضوع اوضاع وخیم اقتصادی در آلمان به صداوسیما بابت گزارش تجمع روز شنبه در برلین کنایه زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: دبرخی جوانان از روی ناآگاهی و بی‌اطلاعی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازنده یکی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تهران گفت: با توجه به قول‌هایی که وزارت راه و شهرسازی به ما داد، پروژه‌ی خود را دو ساله تعریف کردیم. الان یک سال و چهار ماه از آغاز کار می‌گذرد اما به دلیل مشکل پرداختی و مشکلات مدیریتی مسئولان در حوزه مسکن، کارها سرعت اولیه را ندارد و سخت است که بتوانیم ظرف دو سال واحدها را تحویل دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار تکذیب خبر استعفایش، گفت: تا لحظه آخر پای مسوولیت خود ایستاده‌ام.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی نوشت: مقایسه سرنوشت شوروی و چین نمونه خوب امروزی ماست. اتحاد جماهیر شوروی که بر همه شعار‌های خود اصرار و یکدندگی پیشه کرد و نهایت آن، فروپاشی در سال 1991 بود، در مقابل حکومت چین که خود را با محیط سازگار نمود از یک کشور درجه 3، تبدیل به ابرقدرتی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهزاد نبوی گفت: ما می‌خواهیم در چارچوب نظام، نظام را اصلاح کنیم. نمی‌خواهیم دینامیت زیر ساختمان نظام بگذاریم، بلکه می‌خواهیم همین بنا را اصلاح و ایراداتش را برطرف کنیم که البته می‌دانیم کار بسیار مشکل و پرهزینه‌ای است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روز 21 مهرماه در خبرگزاری فارس خبری در خصوص مصرف مشروبات الکی تقلبیِ دست‌ساز توسط چند جوان در منطقه آبشینه همدان منتشر شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منصوب شد.