شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک خواننده قطعه موسیقی کلمه «کاشکی» را برای قدردانی از کادر درمانی ایران که مدتی‌است با جانفشانی در حال مبارزه با بیماری کرونا هستند، منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از مهم‌ترین رویدادهای موسیقی در سال گذشته جشنواره موسیقی نواحی بود که دوازدهمین دوره آن از 16 تا 19 آبان در کرمان با افزایش حضور بانوان در صحنه اجراها برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با چهارمین شب از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، اجرای «وحید اسداللهی» و گروهش در برج میلاد برای علاقه‌مندان موسیقی آذری‌که در خانه ماندن را برای حفظ سلامتی خود انتخاب کردند با اجرایی سراسر ریتم، ملودی و انرژی در مقال صندلی‌های خالی برگزار شد.

خبرگزاری میزان

امشب 11 فروردین «گروه اسداللهی» ساعت 21 بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR به روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک روانشناس موسیقی‌دان با اشاره به فضای فعلی جامعه گفت: شادی سطح ایمنی بدن را بالا برده و در این میان هنرمندان که با آثارشان تاثیر و تاثر از جامعه داشته‌اند؛ وظیفه خطیری دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد در پی انتشار برخی حاشیه‌ها و خبرها مبنی‌بر دریافت دستمزدهای میلیونی از سوی خوانندگان برای حضور در پروژه «نوروزخانه» شهرداری تهران، توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سومین شب از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، با اجرای «روزبه بمانی» و گروهش در برج میلاد برای علاقه‌مندانی که در خانه ماندن را برای حفظ سلامتی خود انتخاب کردند با اجرای یکی از قطعات محبوب این خواننده به نام «اتفاق» برگزار شد.

خبرگزاری میزان

امشب 10 فروردین «روزبه بمانی» ساعت 21 بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR به روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به اینکه هیچ نهاد یا سازمانی مخالف برگزاری کنسرت‌های آنلاین نیست، گفت: این کنسرت‌ها همچنان طبق برنامه اعلام شده برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

کنسرت‌های آنلاین با اجرای روزبه بمانی امشب ادامه پیدا می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد: نخستین کنسرت مجازی 5 میلیون نفر به صورت آنلاین بیننده این کنسرت بودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین شب از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، با اجرای مهدی جهانی و گروهش در برج میلاد در حالی برگزار شد که هواداران این خواننده از طریق فضای مجازی شاهد آن بودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگر موسیقی نواحی با اشاره به فرصت پیش‌آمده برای بازنگری در خود و اندیشه‌هایمان طی روزهای خانه‌نشینی گفت: اگر به هنر و فرهنگ به ویژه موسیقی علاقه داریم، زمان خوبی است که آرشیو شنیداری خود را غنی کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، نماهنگ «ستاره آسمانم» با اجرای گروه سرود رای‌الزهراء (س) از سوی دفتر موسیقی و سرود صدا و سیما منتشر شد. بنا بر این گزارش، نماهنگ «ستاره آسمانم» با شعر و آهنگسازی سینا پارسیان و تهیه کنندگی و کارگردانی حسن حسن پور تهیه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: شهرداری تهران جزئیات و چگونگی برگزاری کنسرت‌های آنلاین ویژه‌برنامه «نوروزخانه» را که به‌صورت اینترنتی از شب گذشته (8 فروردین) آغاز شده است، اعلام کرد.