شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در شب دوازدهم از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، حمید حامی مهمان برنامه نوروزخانه شد و برای علاقه‌مندانش و تمام هموطنانی که در خانه‌ماندن را برای حفظ سلامتی خود انتخاب کردند، در برج میلاد و مقابل صندلی‌های خالی روی صحنه رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه‌ها و آثار هنری در روزهای قرنطیه به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر و اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با روزهایی که بحران شیوع کرونا، جهان را درنوردیده و مردم را به یک خانه‌نشینی اجباری واداشته است، هنر و به‌ویژه موسیقی بیش از هر زمان دیگری نشان داد که اگر درمان نباشد، مرهم موثری بر دردهاست بطوریکه پس از شیوع بیماری کرونا ابزاری شدکه بیش از پیش جهانیان را به یکدیگر نزدیک و آرام کرد.

خبرگزاری ایسنا

آثار هنری در روزهای قرنطیه به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر می‌شود.

خبرگزاری میزان

امشب 18 فروردین کنسرت «حمید حامی» ساعت 21 بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR به روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آثار هنری در روز‌های قرنطیه به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در شب دهم از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، گروه «ژوانا» از کردستان به سرپرستی هنرمند بین‌المللی سعدالله نصیری مهمان برنامه نوروزخانه شد و برای علاقه‌مندانش و تمام هموطنانی که در خانه‌ماندن را برای حفظ سلامتی خود انتخاب کردند، در برج میلاد و مقابل صندلی‌های خالی به روی صحنه رفت.

خبرگزاری میزان

امشب 17 فروردین کنسرت «گروه ژوانا» ساعت 21 بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR به روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در شب‌های خانه‌نشینی ایرانیان در زمان شیوع ویروس کرونا، در کنار برگزاری کنسرت‌های آنلاین تماشای زنده هنر بزرگ و اصیلی چون تئاتر نیز به چشم می‌خورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هرداری تهران و برج میلاد، میزبان گروه‌های کنسرت البته بدون تماشاگر و در سالن خالی بودند. اگرچه قابل پیش‌بینی بود که هزینه بالایی از همین طریق به شهرداری تحمیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در شب دیگری از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، مهدی یغمایی برای علاقه‌مندانش و تمام هموطنانی که در خانه‌ماندن را برای حفظ سلامتی خود انتخاب کردند، در برج میلاد و مقابل صندلی‌های خالی به روی صحنه رفت و با اجرایی شاد و سرشار از انرژی که قطعه «شهرآشوب» یکی از قطعات اجرایی این کنسرت بود، از طریق فضای مجازی مهمان خانه‌های ایرانیان شد.

خبرگزاری میزان

امشب 15 فروردین «مهدی یغمایی» ساعت 21 بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR به روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با هشتمین شب از کنسرت‌های آنلاین ویژه‌برنامه نوروزخانه، گروه گیل و آمارد برای تمام هموطنانی که در خانه‌ماندن را برای حفظ سلامتی خود انتخاب کردند، در برج میلاد و مقابل صندلی‌های خالی روی صحنه رفت و موسیقی گیلان را اجرا کرد.

خبرگزاری میزان

امشب 15 فروردین «گروه رستاک» ساعت 21 بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR به روی صحنه خواهد رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بهادری در روزهای نوروز 1399 با حضور در برنامه «دورهمی» قطعه‌ی «بوی عیدی» یا همان «کودکانه» را خواند. این قطعه را تقریبا تمام مردم ایران با آهنگی از اسفندیار منفردزاده، ترانه‌ای از شهیار قنبری و با صدای فرهاد مهراد شنیده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

بنیامین بهادری پیش از اجرای تحریف شده آهنگ «بوی عیدی» دعای جوشن کبیر را هم به گونه‌ای وهن‌آلود خوانده بود.