شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با هفتمین شب از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، حمید عسگری و گروهش برای علاقه‌مندانش و تمام هموطنانی که در خانه‌ماندن را برای حفظ سلامتی خود انتخاب کردند، در برج میلاد و در مقابل صندلی‌های خالی به روی صحنه رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اواخر سال گذشته با اعلام خبر وجود ویروس کرونا در ایران و بوجود آمدن شرایط نیمه تعطیلی در کشور، بسیاری از کسب و کارها از جمله اهالی موسیقی متضرر شدند؛ کنسرت ها در تمامی کشور و در پی انتشار جهانی ویروس کرونا، در دیگر کشورها نیز، کنسل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی نراقیان، رئیس دفتر موسیقی و سرود رسانه ملی در پیامی در فضای مجازی نوشت: «الحمدلله سال جدید دفتر موسیقی و سرود سازمان، با پیام دلگرم‌کننده رهبر معظم انقلاب برای تولید نماهنگ کاروان امید آغاز شد. خداقوت به همه عوامل تولید این اثر، به ویژه مرکز ماوا» اجرای خیابانی سرود «کاروان امید» که به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و در روز‌های شیوع ویروس...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهم‌ترین رویداد موسیقی کشور، سال گذشته سی‌و پنجمین دوره خود را در حالی پشت گذاشت که با توجه به بحران‌های ملی در روزهای منتهی به جشنواره کمتر فردی به موفقیت جشنواره موسیقی فجر امیدوار بود اما این توفیق را می‌توان به رویش گلی در یخ تشبیه کرد.

خبرگزاری میزان

امشب 15 فروردین «گروه گیل و آمارد (ناصروحدتی)» ساعت 21 بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR به روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری دانا

اجرای خیابانی سرود «کاروان امید» توسط هیات سائلین امیرالمومنین (ع) در روزهای شیوع ویروس کرونا مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اجرای خیابانی سرود "کاروان امید" که به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و در روز‌های شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر شد، مورد تمجید رهبر انقلاب قرار گرفت. این نماهنگ که با اجرای هیئت سائلین امیرالمومنین (ع) و به همت موسسه سفیر آفتاب مرکز ماوا و دفتر موسیقی صداوسیما تولید و منتشر شده، د ر روز‌های اخیر مورد استقبال مخاطبان در فضای مجازی قرار گرفته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مقام معظم رهبری از اجرای خیابانی گروه سرود "کاروان امید" تقدیر و تمجید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، قرار بود همزمان با ششمین شب از کنسرت‌های آن‌لاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، گروه رستاک در برج میلاد کنسرت آن‌لاین خود را برگزار کند اما در ساعت اولیه صبح دیروز (چهارشنبه 13 بهمن) مشخص شد که کنسرت این گروه لغو شده است.

خبرگزاری میزان

امشب 14 فروردین «حمید عسگری» ساعت 21 بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR به روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بود همزمان با ششمین شب از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، گروه رستاک در برج میلاد کنسرت آنلاین خود را برگزار کند اما دقایقی قبل مشخص شد که کنسرت این گروه لغو شده و به جای آن گروه لیان از بوشهر امشب برنامه خود را در برج میلاد برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - زمستان 98 پر فراز و نشیب‌ترین فصل سال پیش در استان سمنان بود، برگزاری آیین‌های بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی، برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برنامه‌های دهه فجر انقلاب و شیوع ویروس کرونا باعث شد سرمای زمستان به حاشیه برود و مردم استان نیز در این زمستان وقایع تلخ و شیرین را پشت سر بگذارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با پنجمین شب از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، رضا یزدانی و گروهش در برج میلاد برای علاقه‌مندانش و تمام هموطنانی که در خانه ماندن را برای حفظ سلامتی خود انتخاب کردند با اجرایی پر از انرژی در مقال صندلی‌های خالی به روی صحنه رفت و خاطرات شبهای ترنم و موسیقی برج میلاد را برای همه تداعی کرد که یکی از این قطعات، آگه عاشقت نبودم نام داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه‌شناس و پژوهشگر با اشاره به ضرورت موسیقی درمانی در شرایط شیوع کرونا در کشور گفت: کنسرت‌های آنلاین در این شرایط می‌تواند یاس و ناامیدی را به شادی و نشاط تبدیل کند.

خبرگزاری میزان

امشب 12 فروردین «رضا یزدانی» ساعت 21 بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR به روی صحنه خواهد رفت.