یک‌شنبه 6 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

وب‌گاه عصر ایران

تا جایی که به خاطر دارم، رضا از ابتدا به خواندن علاقه داشت. ازجمله دلایلش این‌که قرار بود آهنگ بردی از یادم را برای فیلم شام آخر اجرا کند.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

زمان آقای احمدی‌نژاد رفتم ارشاد ببینم چه می‌گویند که گفتند از بالا دستور داده شده به من مجوز ندهند. هر چه پرسیدم بالا یعنی کجا؛ توضیحی ندادند.

وب‌گاه عصر ایران

او تصریح کرد: سال‌ها گفتیم و معتقدم که حتی یک نفر در صداوسیما فکر فرهنگی ندارد. صداوسیما که موسیقی را جزو فرهنگ نمی‌داند؛ پس فکرشان ضدفرهنگ است. وای به حال مملکتی که صداوسیمای آن اهمیت موسیقی را درک نکند. موسیقی متعلق به تمام تاریخ این فرهنگ است.

وب‌گاه عصر ایران

صدا وسیما در گذشته دستورالعملی برای حذف صدای من و عدم پخش آثارم در شبکه های مختلف صادر کردند. الان هم اگر از من بخواهند که به یکی از شبکه های سیما بروم، هرگز قبول نمی کنم. من همانم که هفده سال پیش بودم.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه تابناک

پس از آنکه حمید هیراد، تریلری برای آهنگ تازه خود منتشر کرد تا بدین ترتیب از حواشی اخیر بگذرد، کاربران در فضای مجازی روی کپی بودن همین تریلر نیز دست گذاشته و آن گونه که شواهد نشان می‌دهد، بخش‌هایی از این ویدیو کوتاه کپی از یک گروه موسیقی کره‌ای است؛ گروهی که ظاهرا طرفدارانی در ایران دارد و به همین دلیل، به فاصله اندک از انتشار آهنگ هیراد، با واکنش‌هایی همراه و او با دیگر با چالش تازه‌ای...

وب‌گاه تیتر 20

طبق توافق اعضای هئیت مدیره مجموعه تجاری - تفریحی مگامال واقع در شهرک اکباتان با دفتر موسیقی، قرار است این مجتمع سالنی را به اجرای موسیقی تلفیقی، تجربی و نواحی اختصاص دهد.

وب‌گاه تیتر 20

کارگردان «لامبورگینی» از ممانعت دفتر موسیقی ارشاد، با حضور حمید صفت خواننده رپ در این نمایش خبر داد.

وب‌گاه تیتر 20

آثار خواننده هفده ساله پاپ پس از بررسی در شورای موسیقی و شعر دفتر موسیقی وزارت ارشاد مورد تائید کارشناسان این مرکز قرار گرفت تا جوان‌ترین خواننده پاپ بعد از انقلاب مجوز نخستین آلبوم رسمی خود را دریافت کند.

وب‌گاه تیتر 20

در سال‌های اخیر برگزاری کنسرت در کشور به شکل عجیبی رونق گرفته و موزیسین‌های سنتی و پاپ برای درآمدزایی از این امکان استفاده می‌کنند.