یک‌شنبه 6 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یاد هموطنان پرواز هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 اوکراین؛ به‌ویژه موسیقیدان ایرانی «روجا آزادیان» طی برنامه‌ای ویژه درسی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر گرامی داشته خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنان ایرانی را که در هواپیمای اوکراین جان باختند، گرامی می‌دارد.

خبرگزاری میزان

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنان عزیز را که در هواپیمای اوکراین جان باختند، گرامی می‌دارد.

خبرگزاری دانا

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنان عزیز را که در هواپیمای اوکراین جان باختند، گرامی می دارد.

خبرگزاری ایسنا

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنان ایرانی که در هواپیمای اوکراین جان باختند، گرامی می دارد.

خبرگزاری تسنیم

ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر ضمن اعلام همدردی با هنرمندان و مردم آسیب دیده سیل اخیر سیستان و بلوچستان برنامه ویژه‌ای را در این استان برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر ضمن اعلام همدردی با هنرمندان و مردم آسیب‌دیده سیل اخیر سیستان و بلوچستان برنامه ویژه ای را در این استان برگزار می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پی انتخاب کیهان کلهر به عنوان هنرمند برگزیده سال 2020 در گلوبال فست، محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی در پیامی تلاش‌های استاد کیهان کلهر برای اعتلای هنر ایران زمین را ستود. در متن پیام محمداله یاری مدیرکل دفتر موسیقی چنین آمده است: «ضمن ابراز خرسندی از کسب توفیقی دیگر برای جنابعالی به عنوان هنرمند سال 2020 در گلوبال فست، صمیمانه این موفقیت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته‌ای که گذشت رضا بهرام کنسرت جدیدش را برگزار کرد تا عیار صدایش را بیش از پیش به مخاطب نشان دهد.

خبرگزاری میزان

مدیرکل دفتر موسیقی کسب افتخاری دیگر توسط استاد «کیهان کلهر» را گرامی داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد الهیاری، مدیرکل دفتر موسیقی، با تبریک کسب جایزه گلوبال‌فست 2020 به کیهان کلهر، از تلاش‌های این آهنگساز و نوازنده تقدیر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک کسب جایزه گلوبال‌فست 2020 به کیهان کلهر، کمانچه‌نواز ایرانی، از تلاش های وی تقدیر کرد.

خبرگزاری تسنیم

در پی انتخاب کیهان کلهر به عنوان هنرمند برگزیده سال 2020 در گلوبال فست، محمد اله یاری فومنی، مدیرکل دفتر موسیقی در پیامی تلاش های استاد کیهان کلهر برای اعتلای هنر ایران زمین را ستود.

خبرگزاری ایسنا

در پی انتخاب کیهان کلهر به عنوان هنرمند برگزیده سال 2020 در «گلوبال فست»، مدیرکل دفتر موسیقی» در پیامی از تلاش‌های کیهان کلهر برای اعتلای هنر ایران تقدیر کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، تحقق مطالبات عمومی را راحت توصیف کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری از آن جهت که ثبت هویت‌های استان است، باید تبدیل به مطالبه عمومی شود.