پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پیامی ضمن محکومیت اقدامات تروریستی اخیر، گفت: از سوی حوزه‌های علمیه و علما مراتب همدردی را اعلام کرده و با همه توان حمایت خود را از مبارزات و مجاهدت‌های مجاهدان جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده ابراز می‌داریم.

«نیروی زمینی دفاع از خود» ارتش ژاپن و نظامیان فرانسه از روز یکشنبه برای اولین بار در استان میاگی در شمال ژاپن رزمایشی مشترک را برگزار کرده‌اند.

بانک مرکزی از اول فروردین ماه تا 28 شهریور ماه امسال 32 میلیارد و 266 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابلا صادرات و خدمات تأمین کرده است.

قیمت اونس طلا در پی تصمیم فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره، در یک قدمی مرز تاریخی 2600 دلار قرار گرفته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موضوع FATF در مجمع متوقف است و این توقف بررسی‌ها مربوط به امروز نیست. آقای پزشکیان خودشان عضو مجمع تشخیص مصلحت هستند و در جلسات حضور پیدا می‌کنند، از FATF دفاع خواهد کرد و مجمع هم آن را تصویب می‌کند.

روند آرام بازار خودرو همچنان پابرجاست، با این حال برخی از خودروها تغییر اندک قیمتی را در معاملات امروز ثبت کردند.

استفانو پیولی به عنوان سرمربی جدید النصر عربستان انتخاب شد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت طی حکمی، سید شهاب‌الدین طباطبایی را به عنوان عضو حقیقی شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب کرد.

بازار خودرو امروز همچنان در سکون به سر می‌برد و تحرک قابل توجهی در میان مونتاژی‌ها و داخلی‌ها مشاهده نشد.

در حکم سیدستار هاشمی خطاب به بلوچ زهی آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)» منصوب می شوید.

سفیر و نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد با بیان این ادعا که قطعنامه مجمع عمومی درمورد پایان دادن به اشغال فلسطین، مسیر ایمنی را برای تحقق راه‌حل موسوم به دو دولتی ارائه نمی‌کند، اعلام کرد که به این قطعنامه رای ممتنع داده است.

شامگاه چهارشنبه تجهیزات ارتباطی در منطقه «بعلبک» واقع در شرق لبنان دچار انفجار شدند.

فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی با آغاز هفته دفاع مقدس، جمعه 30 شهریورماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: عاملان درگیری مسلحانه قتل 6 نفر در شهرستان اهواز دستگیر شدند.

وکیل مدافع فائزه هاشمی از آزادی مشروط موکلش خبر داد.

دبیرکل سازمان ملل متحد، در پی موج مرگبار انفجارها در سراسر لبنان که وسایل ارتباطی مورد استفاده حزب‌الله از جمله پیجرها را هدف قرار داد، گفت که وسایل غیرنظامی نباید به سلاح تبدیل شوند.