یک‌شنبه 15 مهر 1403

رئیس بسیج: غرب جوانان را دعوت به برهنگی و شیطان پرستی می‌کند / جوان ایرانی بداند راه پیشرفت همان است که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم تاکید کرده اند

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
رئیس بسیج: غرب جوانان را دعوت به برهنگی و شیطان پرستی می‌کند / جوان ایرانی بداند راه پیشرفت همان است که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم تاکید کرده اند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آزادی فلسطین باعث می‌شود تمدن غربی که دچار بحران معنویت و در بن بست‌های متفاوت گرفتار شده، سرآغازی برای نجات بشریت شود و دنیا بداند انقلاب و مسلمانان دنبال جنگ نیستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی امروز، 25 شهریورماه در اجلاسیه شهدای زن رسانه محور مقاومت و همچنین یادواره شهیده طاهره حدادنژاد، اولین شهیده رسانه کشور که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: این اجلاسیه مزین به گرامیداشت یاد و خاطره بانوان شهدای رسانه محور مقاومت است، شهدایی که از عملیات طوفان الاقصی تا امروز به شهادت رسیدند، زنان، کودکان و مردان آن سرزمین که هیچکس برای آنها مجلسی دایر نکرد و امروز شما این افتخار را داشتید.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: در دوره جنگ ترکیبی و شناختی و مرحله جهاد تبیین بیان کردن این مطالب به صورت مکرر ضروری است، ریشه این حادثه به زمان نزول اسلام به پیامبر بر می‌گردد و اکنون که در آستانه هفته وحدت هستیم اسلام توانست فراگیر شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردمانی در این سرزمین زندگی می‌کردند و از ابتدای آفرینش خط و کتابت در تواریخ مختلف آمده است مبنی بر اینکه این مردم فلطسینی بودند و در اسناد غربی هم روشن و مبرهن است که ساکنان اصلی این سرزمین فلسطینی بودند، مردم فلسطین مسلمان شدند و قبله اول مسلمانان در این سرزمین قرار دارد.

سردار سلیمانی ادامه داد: غرب برای جلوگیری از گسترش اسلام تلاش‌هایی داشت، سرزمین آندلس را پس گرفت. آن سرزمین به راحتی به دست صهیونیستی که عنوان صهیون را داشتند، سپرده شد و بعد از آن هدفگیری کردند و توانستند در میان برخی حکام اسلامی نفوذ کردند و درگیری بین مسلمانان را شعله‌ور کنند و در این راستا برنامه‌ریزی کردند.

وی بیان کرد: در اولین لشکرکشی که غربی‌ها انجام دادند بیش از یک میلیون نفر در این حمله مشارکت کردند، با مطالعه تاریخ در میابیم جنایات متعددی توسط مدعیان حقوق بشر انجام گرفته است. تمام اشرار سرزمین‌های غربی را به عنوان شوالیه معبد جذب کردند تا مسلمانان را بکشند. شرط بخشش آنها کشتن زنان و مردان و کودکان و نوجوانان بود. غرب نتوانست از راه لشکر کشی، مسلمانان را به عقب نشینی وادار کند. پس از فروپاشی امپراطوری عثمانی کشورها تحت قیومیت دیگر کشورها قرار گرفت و فلسطین به انگلیس رسید. ساموئل یهودی با حمایت انگلیس به دنبال تشکیل لشکر رفت و آموزش کشتن مسلمانان را راه انداخت و با این داستان تجاوز و اشغالگری آغاز و به این صورت تشکیل رژیم جعلی صهیونیسم توسط انگلیس پذیرفته شد. از سال 1917 تاکنون در طی این سال‌ها 65 قتل عام عمده در این سرزمین اتفاق افتاده کجای عالم چنین جنایاتی صورت گرفته، مردان و زنان و کودکان خانوادگی به قتل برسند، مدارس و مساجد و بیمارستان را از بین می‌برند و زندگی را از مسیر عادی خارج کردند اما مقاومتی که مردم از خود نشان دادند، آن‌ها را متعجب و مایوس کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شاید در رسانه‌های غربی اظهار شجاعت می‌کنند و این افتخاری است که ملت مظلوم در امتداد راه شهیده طاهره حدادنژاد و در پیروی از فرهنگ ایثار و شهادت و در دوره دفاع مقدس اتفاق افتاد و جبهه مقاومت شکل گرفت و امروز این مقاومت به کشورهای دیگر رسیده و در شهرهای اروپا و آمریکا و دانشگاه‌های در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بپا می‌خیزند.

سردار سلیمانی بیان کرد: ما به حضرت امام حسین (ع) اقتدا می‌کنیم، باید بدانیم بر اساس سنت‌های الهی دوره جدیدی در تاریخ بشر ایجاد شده که تابع خواسته غرب نیست، اگر تابع خواسته آنها بود و برای متوقف کردن دوره جدید به منصه ظهور برسانند دهه‌ها قبل این کار را کرده بودند، لذا این دوره جدید مرحله به مرحله چشم اندازهای خود را دنبال می‌کند. اینطور نیست که مثل دوره رنسانس غربی‌ها به قدرت کارشناسی دست یافتند و در اختیار مطامع استکباری قرار دادند و جهان سوم را اشغال کردند به نسل کشی ها پرداختند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ببینید امروز غربی‌ها و در رسانه‌ها با تابلوی جعلی از جوانان چی طلب می‌کنند؟ متاسفانه تمدن بحران زده غرب انسان‌ها و جوانان را دعوت به برهنگی و شیطان پرستی و به بی توجهی به ارزش‌های والای انسانی می‌کند و همچنین به هنجارهایی که مورد قبول جوامع غرب نیستند، دعوت می‌کند. جوان ایرانی بداند راه پیشرفت، اعتلای کشور و عظمت و عزت در انسجام و وحدت است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مراتب آن را بیان کردند، با علم اندوزی و امید به آینده شاهد تحقق چشم اندازهای متعددی خواهیم بود. امروز ما شاهد جلوه‌های زیبایی هستیم که جوانان ما قله‌های پیشرفت را فتح می‌کنند و در جهاد تبیین بر اهمیت بیان این مطالب برای جوانان باید پرداخته شود.

29218

کد خبر 1958247