پنج‌شنبه 12 مهر 1403

راننده خودروی 206 بر اثر واژگونی خودرو در جاده هراز جان باخت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
راننده خودروی 206 بر اثر واژگونی خودرو در جاده هراز جان باخت

تهران - ایرنا - فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: یک دستگاه خودروی 206 در مسیر جاده هراز به دلیل خستگی و خواب آلودگی خانم راننده میانسال واژگون شد و راننده خودرو در محل حادثه جان سپرد.

سرهنگ سیاوش محبی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تردد خودروها از جنوب به شمال مسیرهای هراز و فیرزو کوه، سنگین، پرحجم و به کندی در جریان است.

وی اظهار داشت: وضعیت تردد خودروها در مسیرهای امام رضا (ع)، بزرگراه حرم تا حرم از جنوب به شمال سنگین و پر حجم در جریان و تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین، پر حجم اما روان در جریان است و گره ترافیکی در این مسیر نداریم.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) سنگین، پرحجم و روان گزارش شده و رانندگان درحال تردد در مسیرهای یاد شده هستند.

محبی با اشاره به دلیل اصلی حوادث رانندگی، اظهار داشت: حوادث رانندگی به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان و در اکثر موارد در 20 کیلومتری مقصد مسافران رخ می دهد.

وی افزود: به رانندگان توصیه می شود که قبل و حین سفر استراحت کافی داشته باشند و هر دو ساعت رانندگی 20دقیقه را در مکان های مجاز بین راهی به استراحت کرده و پس از تجدید قوا به سفر خود ادامه بدهند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: رانندگان با مدیریت زمان سفرو پس از استعلام وضعیت جاده سفر خود را آغاز کنند و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، سرعت و سبقت غیر مجاز، رعایت فاصله طولی مناسب خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطرداشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*