پنج‌شنبه 14 تیر 1403

راه اندازی 50 قرارگاه محله محور بسیج با رویکرد مسجد محوری در استان مرکزی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
راه اندازی 50 قرارگاه محله محور بسیج با رویکرد مسجد محوری در استان مرکزی

گودرزی گفت: قرارگاه های محله محور با محوریت بسیج در سطح استان در دستور کار قرار گرفته که در راستای حل مشکلات مناطق حاشیه نشین و خدمت صادقانه به مردم در بخش های مختلف از جمله اهداف قرارگاه های محله محور است که در سطح استان بیش از 50 قرارگاه راه اندازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه اراک و توزیع یک هزار بسته معیشتی اظهار کرد: حرکت به سمت خودکفایی و قوی شدن در همه بخش ها رویکرد سپاه در اجرای برنامه ها است و سپاه با رویکرد ولایتمداری، انقلابی، مردم داری و تاسی به تجربیات گذشته در بسیاری از حوزه ها الگوهای موفق ارائه کرده و در گام دوم حرکتی شتابنده به سمت تحقق اهداف خواهد داشت.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات معیشتی ناشی از بیماری کرونا نهضت کمک مومنانه به برکت تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری راه اندازی شد که بیش از 50 عنوان خدمت در این نهضت به مردم ارائه شد و بسیاری از این خدمت ها همچنان ادامه دارند.

گودرزی بیان کرد: سپاه و بسیج در مناسبت های مختلف رزمایش کمک مومنانه با رویکرد توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان را همواره در دستور کار گذاشته که آخرین رزمایش در ماه مبارک رمضان با توزیع 28 هزار بسته معیشتی انجام شد.

وی ادامه داد: این ایام به مناسبت دهه مبارک کرامت رزمایش کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت که تاکنون در سطح استان مرکزی بیش از 502 هزار بسته معیشتی در سطح استان به همت سپاه و بسیج توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: قرارگاه های محله محور با محوریت بسیج در سطح استان در دستور کار قرار گرفته که در راستای حل مشکلات مناطق حاشیه نشین و خدمت صادقانه به مردم در بخش های مختلف از جمله اهداف قرارگاه های محله محور است که در سطح استان بیش از 50 قرارگاه راه اندازی شده است و شناسایی آسیب ها و نیازسنجی در مناطق استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رویکرد قرارگاه های محله محور بسیج مسجد محوری عمل کردن است، گفت: بسیاری از موفقیت ها در طول انقلاب اسلامی به برکت مساجد است و لذا در گام دوم انقلاب احیای مساجد یک ضرورت مهم محسوب می شود.

گودرزی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره در کنار مردم و متعلق به مردم است و در مقاطع مختلف انقلاب وفاداری خود به مردم را به اثبات رسانده، افزود: سپاه و بسیج مامی توانیم را در بخش های مختلف به اثبات رسانده و لذا کارنامه درخشان سپاه در بخش های مختلف نشان دهنده هویت و توانمندی های ملت غیور ایران است.

وی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه داریم با جهاد تبیین حماسه های هویت ساز ملت ایران در طول انقلاب اسلامی را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم و جهاد تبیین مهمترین راهکار برای مقابله با توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان در جنگ نرم و عملیات روانی است.

انتهای پیام /