یک‌شنبه 15 مهر 1403

راه‌یابی «کووید 19» به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
راه‌یابی «کووید 19» به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

تهران - ایرنا - «کووید 19» و «در خانه بمانیم» از جمله آثار وب‌سری هستند که به سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان راه یافتند.

به گزارش روز جمعه ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اسامی 14 اثر پذیرفته شده در بخش مسابقه وب‌سری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد. آثار پذیرفته شده این بخش شامل چرت و پرت در چهار قسمت به کارگردانی رامین ملامحمدی و تهیه‌کنندگی رضا پورزارعی، پایان بی‌انتها در دو قسمت به کارگردانی مصطفی نظری‌زاده، در خانه بمانیم  در سه قسمت به کارگردانی علیرضا کلانتری داورانی و تهیه‌کنندگی شبکه کرمان و کووید 19 در 14 قسمت به کارگردان علی درخشش و تهیه‌کنندگی محمد ابوالحسنی است.

آثار دعا در هنگام وقوع بلا به کارگردانی میلاد امینی موحد، بدون قهرمان به کارگردانی عباس حسین‌زاده و حسام حسینی، حاج آقا مداح به کارگردانی علی راغبیان و تهیه‌کنندگی صدا و سیمای مرکز قم، حمله به کارگردانی جعفر صیادی و تهیه‌کنندگی اداره‌کل‌فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و رزومه با کارگردانی علی عنبری و تهیه‌کنندگی محمد عنبری از دیگر آثار راه یافته به بخش مسابقه وب سری این جشنواره است.

همچنین فیلم های قهرمان تاریکی به کارگردانی عباس حسین‌زاده و حسام حسینی، کاکاچی به کارگردانی جمال اسکویی، لطفا هویج نباشید به کارگردان سیدمسعود موسوی، ناشناس با کارگردانی جعفر صیادی و تهیه‌کنندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و نخود نخود به کارگردانی رضا واعظی و محمد زارع به این بخش راه یافته اند. سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 27 مهر تا 2 آبان به دبیری علی‌رضا تابش برگزار می شود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*