چهارشنبه 18 مهر 1403

رزمایش کمک مومنانه فرصتی برای کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رزمایش کمک مومنانه فرصتی برای کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رزمایش کمک مومنانه ایده‌ای عمیق در تقویت پیوندهای اجتماعی است و فرصت مناسبی را برای مشارکت آحاد مردم در کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا ایجاد کرده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» عصر چهارشنبه در آیین مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: به برکت تفکر انقلابی در ایران اسلامی، پس از گذشت بیش از سه ماه از شیوع ویروس کرونا، انسجام و یکپارچگی در بین مردم برای رفع مشکلات ناشی از کرونا در جامعه به بهترین شکل ایجاد شده است.

وی بیان کرد: ویروس کرونا با وجود سختی‌ها و مشکلاتی که برای کشور و برخی خانواده‌ها ایجاد کرده اما، ظرفیت‌های زیادی هم به شکوفایی رساند که مهمترین آن نمایش و تقویت روحیه جهاد و همبستگی در بین مردم است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی، بسیجیان به وظایف خود به خوبی عمل کردند و تمام تلاش خود را در راستای تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب پای کار آمدند که این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی اظهار داشت: در مرحله نخست این رزمایش 54 هزار بسته، در مرحله دوم 26 هزار بسته توزیع شد و امروز (چهارشنبه) در مرحله سوم 40 هزار بسته توزیع شده که در مجموع 120 هزار بسته معیشتی را شامل می‌شود و 50 هزار بسته آن از سوی سپاه و بسیج و بقیه با مشارکت خیران و سایران لایه‌های جامعه جمع‌آوری و تهیه شده است.

وی تصریح کرد: رسانه ها با فعالیت خود، بخش بزرگی از کار را در رزمایش کمک مومنانه انجام دادند و به خوبی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و در این مدت علاوه بر اینکه ابعاد مختلف این اقدام خداپسندانه را به سمع و نظر مردم رساندند توانستند در ترویج این فرهنگ دینی و انقلابی موثر باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تقویت فرهنگ جهاد و از خودگذشتگی بین مردم از دیگر اقدامات مهم رسانه ها بود که امروز ثمره این فعالیت‌ها به خوبی مشهود و جای تقدیر دارد.

استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*