جمعه 13 مهر 1403

رسانه‌ها نشر افکار امام خمینی (ره) را در صدر برنامه‌ها قرار دهند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رسانه‌ها نشر افکار امام خمینی (ره) را در صدر برنامه‌ها قرار دهند

یزد - ایرنا - رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه گفت: با توجه به گسترش فعالیت‌ها در فضای مجازی، رسانه ها و خبرگزاری‌ها بیش از گذشته به نشر افکار و اندیشه‌های امام راحل در عرصه داخلی و بین المللی توجه کنند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز سه شنبه در جمع برخی مسوولان محلی شهرستان با گرامی داشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: بزرگداشت سالروز ارتحال معمار انقلاب، فرصت بسیار مناسبی برای تبیین اندیشه ها، تفکر و ابعاد شخصیتی آن حضرت برای ترویج فرهنگ اسلامی است که امروز در شرایط شیوع کرونا، رسانه ها و فضای مجازی نقش مهم و اساسی و پر رنگی در این مورد دارند.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: حضرت امام (ره) به عنوان دین شناسی بی نظیر و رهبری مقتدر با بهره گیری از آموزه های قرآن و تعالیم حیات بخش اسلام، بزرگترین و بی نظیرترین انقلاب را در قرن بیستم به پیروزی رساند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری ابعاد شخصیتی امام راحل در روحیه مسلمانان دنیا، افزود: تفکر و شخصیت ایشان امروز به عنوان الگوی نمونه در جهان به عنوان احیای گر اسلام ناب محمدی (ص) عالم‌گیر شده است.

حسینی تاکید کرد: هم اکنون انقلاب ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در راستای راه و مرام امام امت به الگویی برای همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اندیشه امام (ره) رمز موفقیت نظام در عرصه های مختلف است، یادآور شد: انقلاب که با رهبری امام راحل و حضور گسترده ملت در 22 بهمن سال 1357 به پیروزی رسید، امروز به عنوان الگوی نمونه در کشورهای اسلامی مطرح است و تفکر و اندیشه های امام (ره) در روحیه مسلمانان در مبارزه با ظلم و استکبار جهانی تاثیر گذاشته است.

امام خمینی رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران، در 14 خرداد سال 1368 رحلت کردند.

مرکز شهرستان 55 هزار نفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*