چهارشنبه 6 تیر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه 55 آنلاین

خبرنگار بی بی سی در اقدامی عجیب از سفیر امریکا خواست تا ایران را بیشتر تحریم کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار است هزینه‌های پرواز و اقامت 80 هوادار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ولز توسط قطر پرداخت شود. آنها همچنین روزانه 60 پوند دریافت می‌کنند. پرواز این دسته از هواداران خاص جام جهانی 2022 به قطر برای 26 آبان برنامه‌ریزی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رفتار غیرحرفه‌ای بی‌بی‌سی فارسی در حاشیه نشست ضد ایرانی آمریکا در سازمان ملل، منجر به هشدار این نهاد بین المللی به خبرنگار این شبکه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز یکشنبه هشتم آبان‌ماه، خبر ناپدید شدن مرموز دکتر داریوش فرهود «پدر علم ژنتیک ایران» منتشر شد و پلیس تلاش خود را برای یافتن وی آغاز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در اولین نشست هماهنگ‌کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد در تهران در این ارتباط ادامه داد: این اقدامات عمیقا تعهد این کشورها به اصول منشور سازمان ملل به ویژه ارتقا و التزام به حقوق بشر را زیر سوال برده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور میهمان‌های ویژه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتل شهید عجمیان در کرج دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

پیگیری‌ها نشان می‌دهد مسابقه استعدادیابی خوانندگی ویژه فارسی‌زبانان در آی‌فیلم به فصل سوم رسیده و این روزها در مرحله فراخوان و انتخاب مجری و داوران به سر می‌برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

50 تا 100 میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری، کارکنان نیروهای مسلح به استناد تبصره 3 ماده 117 قانون خدمات کشوری مشمول 20 درصد افزایش حقوق بیشتر خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تعرفه‌های تنبیهی و تشویقی برای مصرف برق تابستان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 6 میلیون و 200 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1681 دلار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق وام مسکن (تسه) در فروردین سال گذشته 99 هزار و 700 هزار تومان، در اردیبهشت 97 هزار و 500 تومان و در خرداد 100 هزار تومان قیمت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار با بیان اینکه بیمه‌شدگان جدید مشمول بیمه بیکاری 3.1 درصد افزایش داشته افزود: میزان درخواست بیمه بیکاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به 30 درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحید موسوی خواننده اهل لرستان و برگزیده «عصر جدید» که در روزهای گذشته بازداشت و سپس آزاد شد فیلمی را در صفحه خود منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در شرایطی که تاکید دولت و حاکمیت بر توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و دیجیتالی‌شدن بخش‌هایی مانند صنعت و معدن است، اینترنت که اصلی‌ترین بازوی توسعه و روغن تسهیلگر صنایع محسوب می‌شود، اختلال و فیلترینگ شده و بسیاری از بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی را با چالش‌های جدی مواجه کرده است.