چهارشنبه 6 تیر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری دانا

راهپیمایی استکبار ستیزی 13 آبان روز گذشته با حضور پر شکوه مردم ایران اسلامی برگزار شد و مردم جلوه های متعددی از یکپارچگی، وحدت و ولایت مداری را به نمایش گذاشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی تاکید کرد: تجربه شکست بزرگ صدا و سیما جلوی چشمان همه است. رجوع مردم به شبکه‌های اجتماعی به دلیل ترجیح این نوع رسانه به رسانه رادیو و تلویزیون نیست، به دلیل غرق شدن این رسانه در «جنگ روایت‌ها» است.

وب‌گاه عصر ایران

قطع همکاری برخی از آن‌ها با صداوسیما ازیک‌سو و ممنوع ازکار و تصویر شدن برخی دیگر از آنها ازسوی خود صداوسیما، کار را به‌جایی رسانده که تلویزیون مجبور شده کسی مثل بشیر حسینی را برای اجرای یک مسابقه دعوت کند؛ آن‌هم در کنار مهران رجبی که به‌قول خودش در همه کانال‌ها هست، جز کانال کولر!

خبرگزاری دانا

مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی معتقد است که مشکل توقیف بسیاری از فیلم ها با تعامل و گفتگو قابل حل است اما برخی از این فیلم ها به دستوراتی فراسازمانی برای رفع توقیف و اکران نیاز دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«دیورتیک ها (داروهای ادرارآور) خانواده‌ای از داروها هستند که باعث می‌شوند بدن آب کمتری در خود نگه دارد. کم آبی عامل اصلی آسیب حاد کلیه است و سپس مهارکننده RAS و ایبوپروفن به کلیه ضربه می‌زند.

خبرگزاری دانا

بررسی عملکرد 5 رسانه ضدایرانی و صفحات مجازی آنها نشان می‌دهد این رسانه‌ها در بازه زمانی 23 شهریور تا 9 آبان (46 روز) بیش از 38 هزار دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس عبدی نوشت: بارها گفته‌اند که کارهای زیادی صورت گرفته ولی اطلاع‌رسانی نشده، مگر ممکن است؟ حکومت و دولت کارهای نکرده را هم تبلیغ می‌کنند و بعضا کارهای دولت‌های پیش را چند بار به حساب خود می‌گذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابتکار نوشت: تابستان سال گذشته و در شرایطی که حرف‌وحدیث‌ها پیرامون طرح صیانت از فضای مجازی گرم بود، فیلمی از گفته‌های سید ابراهیم رئیسی، در حراست از کسب و کارهای اینترنتی دست به دست می‌شد. رئیسی در این مقطع که رئیس جمهوری منتخب بود، با رد اتهامات مبنی بر تلاش او برای بستن و محدوسازی فضای مجازی، از کسب‌وکارهای مجازی و البته اینستاگرام حمایت کرده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون فرهنگی مجلس دستور کارهای خود در هفته جاری را اعلام کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم‌میهن نوشت: تلویزیون که همواره مدعی است هویت حرفهای هنرمندان، ستارهها و چهره‌هایش از برکت وجود آنهاست و گویی برنامه‌سازان و مجریانی که برنامهای تلویزیونی را برند می‌کنند، طفیلی آن هستند، حالا آنقدر کفگیرش ته دیگ خورده که دست به‌دامن افرادی مثل مهران رجبی و بشیر حسینی برای اجرای مسابقه‌هایی به‌اسم «خودمونی» و «رویانیوم» شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیستمین چاپ کتاب «صلحی که همه‌ی صلح‌ها را بر باد داد: فروپاشی امپراتوری عثمانی و شکل‌گیری خاورمیانه‌ی معاصر» نوشته دیوید فرامکین و ترجمه حسن افشار در 614 صفحه و بهای 235 هزار تومان توسط نشر ماهی منتشر شد. چاپ نخست این کتاب زمستان سال 95 با شمارگان 1500 نسخه و بهای 50 هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفت. فرامکین، حقوق دان و مورخی است که به صورت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: غرب در زمینه «زن، زندگی، آزادی» به تمام زنان بدهکار است و با بردگی جنسی نه تنها آزادی؛ بلکه انسانیت را به سخره گرفته، بنابراین در این زمینه شکست خورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در هفته‌های گذشته و پس از پست اعتراضی رامبد جوان بخاطر اتفاقات اخیر، بازهم شایعه قطع همکاری دائم این هنرمند مشهور با تلویزیون داغ شد.