چهارشنبه 6 تیر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در هفته‌های گذشته و پس از پست اعتراضی رامبد جوان بخاطر اتفاقات اخیر، بازهم شایعه قطع همکاری دائم این هنرمند مشهور با تلویزیون داغ شد.

خبرگزاری مهر

بیستمین چاپ کتاب «صلحی که همه‌ی صلح‌ها را بر باد داد: فروپاشی امپراتوری عثمانی و شکل‌گیری خاورمیانه‌ی معاصر» نوشته دیوید فرامکین و ترجمه حسن افشار توسط نشر ماهی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از گابریل بورک، رئیس جمهور شیلی با واکنش های زیادی روبرو شد است اما علت چه بود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیهان در سرمقاله خود نوشت: نگاهی به برخی از رویدادهای این روزها و برخوردهای وحشیانه داعشی‌های داخلی با مردم مظلوم کوچه و بازار و حتی با پلیس، قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و از آن دردآور‌تر مماشات غیر قابل توجیه نیروهای نظامی و انتظامی در مقابل این وحشیگری‌ها‌ست

وب‌گاه خبر آنلاین

لیگ قهرمانان اروپا 22/23 به مرحله حذفی رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اطلاعات نوشت: زمانی که محمد بن سلمان در سال 2017 اظهار کرد که ما نبرد را به داخل ایران می‌کشانیم، در حقیقت مبتنی بر مشورت و همکاری بخشی از اپوزیسیون ایرانی در جریان راه‌اندازی رسانه‌ای به زبان فارسی با بودجه سعودی برای مدیریت خشم و نفرت در ایران بود. سیاستی که رسانه‌های دیگر فارسی‌زبان نیز برای نباختن قافیه از رسانه وابسته به سعودی و فاصله گرفتن از اصول مدون رسانه‌ای خود، کمابیش در...

خبرگزاری دانا

رفتار غیرحرفه ای بی‌بی‌سی فارسی در حاشیه نشست ضد ایرانی آمریکا در سازمان ملل نسبت به سفیر و نماینده ایران، منجر به هشدار این نهاد بین المللی به خبرنگار این شبکه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سوری 58 ساله جمعه هنگام تظاهرات در امریتسار، محل معبد طلایی مشهور جهان و یکی از مقدس‌ترین مکان‌های آیین سیک، ترور شد، سوری رهبر خودخوانده یک گروه مذهبی بنیادگرا به نام هندو شیو سنا بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سوری 58 ساله جمعه هنگام تظاهرات در امریتسار، محل معبد طلایی مشهور جهان و یکی از مقدس‌ترین مکان‌های آیین سیک، ترور شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز چهارشنبه 11 آبان ماه (دوم نوامبر) در سازمان ملل نمایش ضدایرانی آمریکا و حامیانش در حال برگزاری بود که امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در جمع خبرنگاران برای تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران حضور یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد بخاطر رفتارهای دور از نزاکت و ادب خبرنگار بی بی سی فارسی در محوطه سازمان ملل که مخل رویکرد همبستگی و صلح میان اعضای این سازمان است، به استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل گلایه کرد و خواستار عدم تکرار این قبیل رفتارها شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ملاشاهی نماینده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به سخنرانی پرداخت. متن سخنان وی به شرح زیر است: و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین. بی گمان انقلاب اسلامی ایران را اگر از مهمترین رویداد‌های تاریخ معاصر ندانیم، باید مهمترین رخداد سده چهاردهم قمری دانست. پیروزی...

وب‌گاه 55 آنلاین

بازیگر سریال اوشین حالا بعد از چندین سال چهره فرتوت و پیربه خود گرفته و خبری از جوانیش نیست

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: پرداختی باشگاه استقلال به اعضای خارجی این تیم در 2 مرحله صورت گرفت.