یک‌شنبه 27 خرداد 1403

رشد 80 درصدی امنیت غذایی در کشور

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
رشد 80 درصدی امنیت غذایی در کشور

وزیر جهاد کشاورزی، رشد بیش از 80 درصدی امنیت غذایی در داخل کشور را مرهون تلاش و اراده مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وزیر جهاد کشاورزی، رشد بیش از 80 درصدی امنیت غذایی در داخل کشور را مرهون تلاش و اراده مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد.

به گزارشخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، دومین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر کشور، صبح امروز با حضور سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و اعضای این کمیته برگزار شد.

در این جلسه، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره)، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای یادآوری دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی تشکیل کمیته روستایی و عشایری را در حوزه نمایندگی ولی فقیه را اقدام مؤثری دانست و افزود: بخش عظیمی از اقتصاد کشاورزی در روستاها و جامعه عشایری رقم می‌خورد و در این سال‌ها شاهد پیشرفت‌های خیره کننده در روستاها هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی رشد بیش از 80 درصدی امنیت غذایی در داخل کشور را مرهون تلاش و اراده مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی پای کار است، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌ها را باید به نمایش گذاشت تا برای جوانان تبیین شود که شرایط روستایی و عشایری در گذشته چه بوده و در حال حاضر چیست.

استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فضای مجازی برای ارائه دستاوردهای انقلاب

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز در این مراسم با تشکر از اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر کشور و تبریک ایام، اظهار کرد: همه ما با حضور در این جمع در حال عبادت هستیم و هدف ما ارائه خدمات بیشتر و نشان دادن این پیشرفت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی، دو عامل مردمی بودن و توجه به کیفیت برنامه‌های این کمیته را ضروری دانست و عنوان کرد: برای ارائه دستاوردهای انقلاب، باید از ظرفیت‌های مردمی و فضای مجازی استفاده شود.