یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

در این تست ساده شما باید از میان 9 تصویر زیر یک مورد را انتخاب کرده و شخصیت خود را شناسایی کنید. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.

خبرگزاری مهر

کتاب «آبی به شب نزدیک‌تر است» نوشته دنیا چهرازی در شهر کتاب ابن سینا رونمایی شد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد درویش‌زاده: مطابق تبصره 2 «بد پوششی در مردان عبارتست از پوشیدن لباسی که خلاف عفت عمومی است از قبیل لباس بدن نما یا لباسی که قسمتی از بدن پایین‌تر از سینه یا بالاتر از ساق پا یا سرشانه فرد دیده شود» ملاحظه می‌شود که این تعریف هیچ تناسبی با ضوابطِ فقهیِ پوشش و فقهِ حجاب ندارد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «آبی به شب نزدیک‌تر است» نوشته دنیا چهرازی با حضور جمعی از اهالی فرهنگ در شهر کتاب ابن سینا رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: کنار گذاشتن دوگانه انگاری بین سوژه و آبژه از مهمترین دستاوردهای فیلسوف فرانسوی، مرلوپونتی در حوزه پدیدارشناسی بوده است که در کنار ژان پل سارتر و سیمون دوبوار به تحصیل و پژوهش پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمودیان گفت: قرار است که اربعین حسینی تخصصی‌ترین موکب کودک و نوجوان را با عنوان «عزیز دلم حسین» داشته باشیم. این موکب حامی خاصی هم ندارد و بستر همکاری با بزرگوارانی که مایل باشد، فراهم می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

با شروع تربیت جنسی کودکان، والدین باید به مسئله‌ای حائز اهمیت توجه کنند و آن هم چیزی نیست جز "در دسترس بودن دائمی".

خبرگزاری مهر

مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در پژوهشی به بررسی و تحلیل روند مطالعات و پژوهش‌های آکادمیک در حوزه بازی‌های دیجیتال پرداخت.

وب‌گاه 55 آنلاین

حتماً تا به حال برای شما پیش آمده است که گاهی رفتار غیرمدنی از خود نشان دهید و دلیل آن را ندانید در این مقاله 4 توضیح احتمالی برای افزایش رفتار غیرمدنی گفته شده است در ادامه برای اطلاع از این توضیحات با ما همراه باشید.

وب‌گاه فرارو

یکی از روش‌های پنهان ارتقا سلامت روان افراد، کتاب‌درمانی است. یعنی خواندن برخی کتاب‌ها هم به شما احساسات مثبت تزریق می‌کنند و هم عزت‌نفس شما را زیر و رو می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

تنها کافیست روی حرف خود ایستادگی کنید و گزینه سومی را در اختیار کودک خردسال خود قرار ندهید. به او توضیح دهید که باید از میان همین دو مورد انتخاب کند و حالت دیگری در کار نیست. با این روش نه تنها قدرت تصمیم‌گیری و احساس استقلال کودک حفظ خواهد شد، بلکه نقش موثر والدین نیز اهمیت خود را از دست نخواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سوم اوت دونالد ترامپ، چهل‌وپنجمین رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل دادگاه فدرال حاضر شد و دادگاه در دادخواستی 45صفحه‌ای، وی را درباره تلاش برای خدشه‌دار کردن نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری2020 تفهیم اتهام کرد و او به قانون‌شکنی جدی و اساسی در چهار مورد متهم شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس