یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مخبر گفت: دولت با همکاری گروه‌های جهادی و بهره گیری از خدمات شرکت‌های فناورانه به دنبال این است تا زائران اربعین حسینی، زیارتی آسان، ارزان، منظم و ایمن داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در پژوهشی به بررسی و تحلیل روند مطالعات و پژوهش‌های آکادمیک در حوزه بازی‌های دیجیتال پرداخته است. این اقدام در راستای یک همکاری مشترک پژوهشی بین دانشگاه هنر اسلامی تبریز و معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با عنوان علم‌سنجی، بررسی و تحلیل روند مطالعات و پژوهش‌های آکادمیک...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه گفتگوی ویژه خبری به موضوع سهم و نقش بانوان در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه‌ای در خصوص ارائه خدمات فناورانه به زائرین اربعین حسینی (ع) تحت عنوان «همگام با اربعین؛ همراه با فناوری» عصر سه شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور در خصوص ارائه خدمات ارتباطی و فناورانه به زائران اربعین حسینی (ع) برگزار شد. محمد مخبر در این جلسه که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی، مدیران شرکت‌ها و پلتفرم‌های فعال اینترنتی...

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به دنبال سفر و زیارتی آسان، ارزان و ایمن برای زائران اربعین است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم با همکاری و کمک گروه‌های جهادی و مردمی و همچنین بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های فناورانه و ارتباطی به‌دنبال این است تا زائران اربعین حسینی، زیارتی آسان، ارزان، منظم و ایمن داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهزاد داداش‌زاده در کافه خبر درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتاق معالجه و محل زندگی زیگموند فروید با سقف تماما آینه و تخت و دیوار و کف پوشیده شده با قالی های ایرانی است. برترین ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در میانه زرق و برق هوش مصنوعی، مطالب زیادی درباره پتانسیل های موجود در فرآیند جذب و استخدام استعدادهای بازار کار می شنویم. اما ادعاهای نویدبخش استارت‌آپ های فناوری محور حوزه استعدادیابی، تا چه اندازه صحت دارد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از اتاق فروید، روانشناس معروف را می بینید که با قالی های ایرانی پوشیده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مشاوره و امور روانشناختی مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان، طرح بهزیستی روانشناختی ویژه دوران پیش سالمندی و سالمندی را در دستور کار قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر 19 ساله جوان برعکس سن کمش سختی های زیادی در زندگی کشیده بود و خود را به کلانتری رساند تا از منجلابی که در آن دست و پا می زد بیرون بیاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به جماران گفت: اینکه بگوییم نسلی لجاجت یا مقاومت می‌کند یا بر اساس رفتارهای ما، مردم بگویند از لج شما اینکار را می‌کنیم، کار اصولی، عقلی و اساسی نیست. اگر خدای ناکرده بی‌عفتی بی‌قیدی و لاابالی‌گری در جامعه حاکم شود، آیا آن را به صلاح جامعه می‌دانید؟! کلیت جامعه آن را نمی‌پذیرد و از نظر منطقی و عقلی درست نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ایفمارک توضیحاتی درمورد مردود شدن یک بازیکن در تست‌های پزشکی پیش فصل ارائه کرد.