چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه 55 آنلاین

استخدام شدن در آموزش پرورش ساده شد در ادامه با ما همراه باشید

خبرگزاری مهر

دروازه بان تیم ملی هندبال مردان ایران با اشاره به گروه بندی مسابقات مردان جهان گفت: در گروه سختی قرار داریم اما به صعود از دور مقدماتی امیدوار هستیم.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش از تغییر در روش جذب دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: با این روش، گزینش برای رصد افراد فرصت 3 تا 5 ماهه در اختیار خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، نامزدهای دریافت جایزه پنج بخش مسابقه این دوره جشنواره را اعلام کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

صبا راد مجری صدا و سیما بعد از گذشت مدتها بالاخره عکسی از خود منتشر کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر 16 ساله پس از ضرب‌وشتم از سوی پدر و دایی‌اش، دچار ایست قلبی شد.

وب‌گاه فرارو

رزماری گیاهی با برگ‌های سوزنی و از خانواده نعناع است که بومی آسیا و مدیترانه است. طبق برخی نظریه‌های علمی افزودن گیاه رزماری به غذا، آب و یا حتی بوییدن آن می‌تواند باعث تقویت حافظه شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با بیان اینکه دختری 16 ساله به دست پدر و دایی‌اش در این شهرستان به قتل رسیده است، گفت: عاملان این قتل خانوادگی، اندکی پس از ارتکاب جنایت، دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند. وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان از مادر مقتول، وی عنوان کرد از مدتی پیش متوجه ارتباط دخترش با مردی غریبه در فضای مجازی شده و هنگامی که متوجه شده است که او قصد فرار از خانه را دارد،...

وب‌گاه عصر ایران

در تحقیقات کارآگاهان از مادر مقتول، وی عنوان کرد از مدتی پیش متوجه ارتباط دخترش با مردی غریبه در فضای مجازی شده و هنگامی که متوجه شده است که او قصد فرار از خانه را دارد، موضوع را با پدر و دایی‌اش در میان گذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با بیان اینکه دختری 16 ساله به دست پدر و دایی‌اش در این شهرستان به قتل رسیده است، گفت: عاملان این قتل خانوادگی، اندکی پس از ارتکاب جنایت، دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مادر مقتول که دختری 16 ساله بود، عنوان کرد از مدتی پیش متوجه ارتباط دخترش با مردی غریبه در فضای مجازی شده و هنگامی که متوجه قصد فرار دخترش از خانه شده بود، موضوع را با پدر و دایی‌اش در میان گذاشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک تست روانشناسی ساده و شگفت انگیز برایتان آوردیم که دقیقاً به شما می گوید که چقدر خودتان را می شناسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از قتل دختری 16 ساله به دست پدر و دایی اش در این شهرستان خبر داد و گفت: عاملان این قتل خانوادگی، اندکی پس از ارتکاب جنایت، دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ممکن است برخی از ما در خانواده، روابط دوستانه و محل کار، دچار چالش‌هایی در رابطه با این دسته از افراد شده باشیم و شاید خودمان درونگراهایی باشیم که برونگراهای پرجنب‌وجوش از شکل تعامل و کنار آمدن با ما بی‌خبر باشند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش از تغییر در روش جذب دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: با این روش گزینش برای رصد افراد فرصت 3 تا 5 ماهه در اختیار خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان خمین از قتل دختری 16 ساله به دست پدر و دایی اش در این شهرستان خبر داد و گفت: عاملان این قتل خانوادگی، اندکی پس از ارتکاب جنایت، دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.