چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

دختر 16 ساله پس از ضرب‌وشتم از سوی پدر و دایی‌اش، دچار ایست قلبی شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «هوای دونفره؛ مهارت های همسرداری» نوشته حسین رستمی توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگرچه آمار اختلال روانی در ایران طی سال‌های اخیر زیر 20 درصد بود، اما شیوع کرونا و نتایج جانبی آن یک جهش بزرگ در این آمار پدید آورد. حالا و متاثر از اتفاقات سه ماه اخیر ایران آیا باید منتظر جهش بزرگتری در این آمار باشیم؟

وب‌گاه فرارو

نظرسنجی می‌گوید کارکنانی که می‌توانند الگو‌های کار ترکیبی داشته باشند - یعنی زمان خود را بین حضور در دفتر کار و خانه متوازن کنند - بالاترین سطح رضایت شغلی و پایین‌ترین سطح غیبت در محیط کار را دارند. افرادی که کمترین بهره وری را داشتند، کسانی هستند که در محیط‌های کار غیردفتری - مثل کارخانه یا فروشگاه‌های خرده فروشی - کار می‌کنند.

خبرگزاری دانا

برای حل مشکل معتادین متجاهر و برای مرتفع شدن این مشکل در شهرستان زاهدان که جامعه را دچار چالش و تنش کرده، کار تیمی و هماهنگی در اجرای برنامه ها و عمل به وظایف دستگاه‌های متولی است که بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال بدانند اینجا استقلال است و میلیون‌ها هوادار با پیروزی خوشحال شده و با ناکامی، ناراحت می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرایطی که به زعم صاحب‌نظران، اعضای این سازمان را در «برزخ» قرار داده و منجر به سردرگمی فارغ‌التحصیلان رشته روانشناسی و مشاوره در ترسیم آینده‌ای برای حرفه خود شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم میهن در گزارشی به یاران مرحوم مصباح در ساختار سیاسی کشور پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هدف از ساخت فیلم «عمارتی در مه» فرهنگ سازی در زمینه نمایش‌درمانی در کنار یک اتحاد گروهی است تا اثرات این شکل از درمان نشان داده شود.

وب‌گاه فرارو

دکتر موری استاین، استاد روان‌شناسی، وقتی سی سال پیش کتابی مقدماتی درباره اندیشه یونگ برای دانشجویانش تدوین می‌کرد، هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کرد که روزی کتابش در کره جنوبی در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش قرار بگیرد. اما این اتفاق یک‌شبه افتاد، وقتی گروه کی‌پاپ مشهور بی‌تی‌اس اعلام کرد بر اساس این کتاب آلبومی جدید منتشر خواهد کرد و لینک خرید کتاب را در وب‌سایت رسمی خودش به اشتراک گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

محسن ردادی پژوهشگر حوزه‌های علوم سیاسی و فرهنگی دلیل تاکید رهبر انقلاب بر تداوم راه علامه مصباح یزدی و حفظ نشاط و طراوت موسسه امام خمینی (ره) را به این می‌داند که این اقدام موجب شکل‌گیری مکتب فکری و معرفی آن در دنیا خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: متخصصان زوج درمانی می‌گویند بی‌توجهی به تشابه در جهان‌بینی با طرف مقابل و ازدواج صرفاً از روی اجبار و پاسخگویی به نیازهای جنسی می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی جدی در زندگی مشترک شود.

وب‌گاه فرارو

انزجار همه‌جا در کمین است. شاید صبح که به محل کارتان می‌روید لکه خون ناشی از یک تصادف در بزرگراه به چشمتان بخورد؛ در محل کار، به همکارتان که از دست‌شویی بیرون آمده، ولی دست‌های کثیفش را نشُسته نگاهی شکاکانه می‌اندازید؛ و در خانه، پوشک فرزندتان را عوض می‌کنید، گرفتگی دریچه چاه حمام را باز می‌کنید، یا جوشتان را می‌ترکانید. فقط نوزادان و آدم‌هایی که در کُما هستند می‌توانند روزی بدون انزجار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده انتظامی خمین از قتل یک دختر 16 ساله توسط پدر و دایی اش در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختری 16 ساله به دست پدر و دایی‌اش در شهرستان خمین به دلایل ناموسی به قتل رسید.

خبرگزاری مهر

ویژه برنامه «دورهمی کتاب» همراه با نقد و بررسی کتاب «سیری در کودکی» روز پنجشنبه15 دی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.