چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانا

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از قتل دختری 16 ساله به دست پدر و دایی اش در این شهرستان خبر داد و گفت: عاملان این قتل خانوادگی، اندکی پس از ارتکاب جنایت، دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: با قتل دختری 16 ساله به دست پدر و دایی اش در شهرستان خیمن، عاملان این قتل خانوادگی، اندکی پس از ارتکاب جنایت، دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

خبرگزاری دانا

مهمترین راهبرد مقابله با انقلاب جنسی «انقلاب عفاف‌گرایی» است و ترویج آموزه‌های دینی در حوزه‌های عفاف و حجاب یکی از موانع شکل گیری این انقلاب مخرب است.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه استاد حوزه و دانشگاه معتقد است که علامه مصباح یزدی حوزه‌های علمیه را وارد عرصه‌هایی در حوزه‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی کرد که تا پیش از آن سابقه نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقتی تصمیم به ترک اعتیاد می‌گیرید معمولا بهترین انتخاب شما مراجعه به یک مرکز معتبر است. مراکز ترک اعتیاد بیشترین کمک را در کنار گذاشتن مصرف مواد مخدر به شما می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

اگرچه آمار اختلال روانی در ایران طی سال‌های اخیر زیر 20 درصد بود، اما شیوع کرونا و نتایج جانبی آن یک جهش بزرگ در این آمار پدید آورد. حالا و متاثر از اتفاقات سه ماه اخیر ایران آیا باید منتظر جهش بزرگتری در این آمار باشیم؟

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس فوتبال با بیان اینکه رفتارهای سرمربی استقلال اصلاً حرفه‌ای نیست گفت: ساپینتو با این عملکردش، استقلال را به حاشیه برده است.

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال با بیان اینکه رفتارهای سرمربی استقلال اصلاً حرفه‌ای نیست گفت: ساپینتو با این عملکردش، استقلال را به حاشیه برده است.

خبرگزاری مهر

حسین‌خسرو علی‌وزیری با نام آیرون شِیک کشتی می‌گرفت و وقتی بحران گروگان‌گیری در ایران پیش آمد، در رینگ از دوستی با آیت‌الله خمینی و دلبستگی و وفاداری به او لاف می‌زد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر با یک فرد سوشیوپت یا جامعه ستیز رابطه داشته‌اید، به احتمال زیاد ناآرام و عصبی بوده‌اید و این احساس (غالبا ظریف) را به درستی درک نمی‌کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفر رئیس‌جمهور چین به عربستان سعودی و انتشار بیانیه‌های ضد ایرانی پکن در همراهی با اعضای شورای همکاری خلیج فارس بحث‌هایی را در ایران درباره کارآمدی سیاست خارجی «نگاه به شرق» برانگیخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری فردی که با دسترسی به عکس‌های خصوصی بانوی جوان با عنوان روان‌شناس قلابی قصد مزاحمت و اخاذی از وی را داشت، خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

هاشمی ارس، کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون اسکواش چهار شعار اصلی خود برای اداره این فدراسیون را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روانشناس اجتماعی درخصوص افزایش مراجعه به مراکز روانشناسی و روانپزشکی از زمان شروع اعتراضات اخیر، بیان می‌کند که میزان مراجعه افراد طی چهار ماه اخیر افزایش پیدا کرده و می‌توانیم بگوییم تا حدی میزان اضطراب در جامعه به دلیل اتفاقاتی که رخ داده، بالاتر رفته است. گرچه آمار رسمی ارائه نشده، ولی مشاهدات میدانی و مطالعات اکتشافی نشان می‌دهد که نسبت به سال گذشته همین موقع، حدود 15 تا 20 درصد...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

زن جوان در اظهارات خود گفت از طریق فضای مجازی با شخصی به ظاهر تحصیل‌کرده در حوزه روان‌شناسی آشنا و پس از مدتی چت و گفتگو پیرامون وضعیت زندگی خود، عکس‌های شخصی خود را برای او ارسال کرد که سرانجام آن فرد با تهدید انتشار تصاویر خصوصی، درخواست پول نقد کرد.