جمعه 31 فروردین 1403

روایت «یاهو اسپورت» از روند تحسین‌برانگیز و خط دفاعی معروف ایران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
روایت «یاهو اسپورت» از روند تحسین‌برانگیز و خط دفاعی معروف ایران

پایگاه اینترنتی یاهو شیوه صعود ملی‌پوشان فوتبال کشورمان به جام جهانی 2022 قطر را مورد تحسین قرار داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر با غلبه بر عراق مورد توجه سایت یاهو قرار گرفته است.

این سایت آمریکایی در بخش ورزشی خود درباره تبدیل شدن شاگردان دراگان اسکوچیچ به اولین تیم راه‌یافته آسیایی به جام جهانی 2022 نوشته است: ایران با گلزنی مهدی طارمی برای ششمین بار و سومین بار پیاپی به جام جهانی رفت. ایران که در سومین مرحله انتخابی جام جهانی بدون شکست است، 6 دیدار از 7 بازی‌اش در این مرحله را برده و دیگری را مقابل کره جنوبی مساوی کرده است. تیم ملی ایران حالا با 2 امتیاز برتری نسبت به کره جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرده است. این تیم روند شکست ناپذیری تحسین‌برانگیز خود از زمانی که درگان اسکوچیچ سرمربی‌اش شده را با ثبت 11 پیروزی و یک تساوی تداوم بخشید و با کسب دومین پیروزی‌اش برابر عراق در مسیر صعود به جام جهانی جواز صعود گرفت.

یاهو در ادامه نوشت: عراقی‌ها برای در دست گرفتن ابتکار عمل مشکل داشتند و نتوانستند در خط دفاعی معروف ایران، در دیداری که میزبان به وضوح تیم مسلط میدان بود، رخنه ایجاد کنند. طارمی هم که به تازگی و در روز بازی خودش را به تهران رسانده بود، پاس علیرضا جهانبخش را به گل تبدیل کرد. این در حالی بود که ایران 5 بازیکنش از جمله سردار آزمون را هم به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت.

صعود ایران به جام جهانی مثل آب خوردن؛ سریع، راحت، مطمئن!/ طارمی حرف اسکوچیچ را گوش کرد! + فیلم