سه‌شنبه 10 مهر 1403

رونمایی از نشان چهلمین سالگرد دفاع مقدس

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رونمایی از نشان چهلمین سالگرد دفاع مقدس

تهران - ایرنا - نشان چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور رئیس و اعضاء هیئت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این موزه رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آیین رونمایی از نشان چهلمین سالگرد دفاع مقدس، روز شنبه با حضور اعضای هیئت مدیره موزه توسط بهمن کارگر ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس رونمایی شد.

در این آیین که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار گردید، علی اصغر جعفری به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سرتیپ محسن انصاری راد و محسن اسماعیلی از اعضای هیأت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سرتیپ دوم محمد قاسم ناظر معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عبدالحمید امامی معاون شهردار تهران و محمود صلاحی برگزار شد.

جعفری دبیر ستاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت در باره نحوه طراحی این نشان گفت: یکی از نیازهای ضروری در خصوص طراحی نشان چهلمین سالگرد دفاع مقدس بهره گیری از ظرافت های هنری بود که نهایتا توسط محمد صمدی کارمند گرافیست بنیاد حفظ آثار نشر ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی این طرح هنری به ثبت رسید و امروز با ریاست و اعضا هیئت مدیره موزه از این نشان رونمایی شد تا جهت بهره برداری در اختیار تمام استان ها و سازمان ها قرار گیرد.

همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ایران صدا

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری و مشارکت "ایران صدا" در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش آفرینی می کند. معدنی پور معاون فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از همکاری و مشارکت با رسانه نوین صدا با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بخش های مختلف همچون، مشارکت در تولید و پخش پادکست، ایجاد و راه اندازی تاریخ شفاهی در ایران صدا، تولید و پخش کتابهای صوتی، همکاری در تهیه و پخش برنامه های گفت وگو محور موزه در مناسبتهای مختلف سال، معرفی کتابهای منتشر شده توسط موزه و برقراری ارتباط رادیو نمای سرو با شبکه های مختلف صدا خبر داد. وی افزود: موارد مشارکت و همکاری مذکور در زمینه های فرهنگی با موضوعیت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قالب یک تفاهم نامه اجرائی خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*
رونمایی از نشان چهلمین سالگرد دفاع مقدس 2