پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت تضعیف شده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت تضعیف شده است

ناظمی اردکانی به تضعیف رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی دیگر قادر نیست همچون گذشته سرزمین‌های جهان اسلام را مورد تهدید قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ناظمی اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به شرایط فعلی و لغو راهپیمایی امسال به دلیل بیماری کرونا اظهار کرد: روز قدس امسال قرار است مقام معظم رهبری با مردم صحبت کنند و نگاه ایشان به روز قدس، جبهه مقاومت و صف کشی‌هایی که رژیم صهیونیستی در قبال چنین روزی که وحدت مسلمین رقم می‌خورد، دارد در مقابل این رژیم است.

وی با اشاره به لزوم یادآوری روز قدس در فضاهای مجازی افزود: بدیهی است که ایجاب می‌کند همه آنهایی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعال هستند اهمیت روز قدس را با انتشار کلیپ‌های تصویری و نوشتاری مختلف تدوین کنند و این امر می‌تواند گام موثری در تداعی گرامیداشت این روز باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران با بیان اینکه اهمیت روز قدس برهیچکس پوشیده نیست، عنوان کرد: این روز یادگار امام راحل (ره) است و ایشان با نگاه بلندی که داشتند آخرین جمعه ماه مبارک را به این روز نامگذاری کردند و دشمن نیز همواره از راهپیمایی روز قدس که در اقصی نقاط جهان برگزار می‌شود وحشت داشته است.

وی بااشاره به نگاه وحدت آمیز در جهان اسلام که در این روز برخواسته می‌شود، گفت: اهمیت این روز برای خنثی کردن توطئه‌های رژیم صهیونیستی و اتحاد سرزین های اسلامی بسیار مهم است.

ناظمی اردکانی در ادامه به تضعیف رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت اشاره و بیان کرد: رژیم صهیونیستی دیگر قادر نیست همچون گذشته سرزمین‌های جهان اسلام را مورد تهدید قرار دهد و یا اینکه بخواهد نسبت به آنها دست اندازی داشته باشد و این روزها نیز شاهد بودیم در داخل رژیم انفجارهایی صورت گرفت و نهایت قدرت رژیم صهیونیستی را به تحلیل برد و این رژیم نتوانست در مقابل این انفجارها مقاومت کند.

وی ابراز امیدواری کرد: زمانی که مقام معظم اعلام کردند که این رژیم از بین می‌رود و این غده سرطانی در جهان اسلام جراحی شود به زودی محقق می‌شود.

انتهای پیام /