یک‌شنبه 18 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

دانه کینوا و لاغری ارتباط زیادی با هم دارند. این ماده غذایی دارای مقدار زیادی پروتئین است. به طوری که مقدار آن به دو برابر پروتئین موجود در برنج می‌رسد.

وب‌گاه تابناک

1 گلابی متوسط حاوی 7 گرم فیبر است که نه‌تنها سبب سلامت روده‌ها و دستگاه گوارش می‌شود، بلکه موجب تنظیم قند خون و کاهش کلسترول هم می‌شود. طبق بررسی‌ها، رژیم غذایی سرشار از فیبر از احتمال ابتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی، دیابت و کاهش شناختی می‌کاهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عمل اسلیو معده و بای پس معده جزء استانداردترین روش های جراحی لاغری هستند که به کاهش وزن شما کمک بسزایی می کنند، همچنین باعث بهبود کیفیت زندگی شما می شوند.

وب‌گاه فرارو

کارشناسان می‌گویند دریافت حداقل 0.8 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در روز کافی است، یعنی اگر فردی به طور متوسط 68 کیلوگرم وزن دارد، باید هر روز دست‌کم 54 گرم پروتئین مصرف کند.

وب‌گاه فرارو

دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت نکات لازم درباره رژیم‌هایی مانند «رژیم اتکینز» که بر مصرف پروتئین بالا و کاهش کربوهیدرات تأکید دارند، مطرح کرد.

وب‌گاه فرارو

خار مریم، یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی در درمان کبد چرب است. این گیاه از آنجا که ترکیبی به نام سیلیمارین دارد، می‌تواند در کاهش میزان جذب چربی به ویژه چربی بد، تری گلیسیرید و کاهش جذب کلسترول مؤثر باشد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد مصرف غذاهای فوق فرآوری شده می‌توانند منجر به مرگ زودرس و قابل پیشگیری شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصصان تغذیه و سلامت تاکید دارند همه افراد باید روزانه مقدار مناسبی پروتئین دریافت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مواد موجود در هسته گلابی به پاکسازی کبد از سموم و بهبود کارکرد آن کمک می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فوق تخصص گوارش و کبد، در خصوص اینکه چه چیزی بخوریم که برای کبد چرب مفید باشد، توضیحاتی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فوق تخصص گوارش و کبد، در خصوص اینکه چه چیزی بخوریم که برای کبد چرب مفید باشد، توضیحاتی داد.

وب‌گاه فرارو

مایعات موجود در مفصل زانو به عنوان روان کننده‌های طبیعی عمل و تحرک ما را فراهم می‌کنند. نام این مایع، سینوویال است. در صورت کاهش مایعات، مشکلات سلامتی مانند درد شدید، کلسیفیکاسیون، آرتروز، صدا در زانو، آب شدن غضروف زانو، منیسک، تورم و درد یکی پس از دیگری ایجاد می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت نکات لازم درباره رژیم‌هایی مانند «رژیم اتکینز» که بر مصرف پروتئین بالا و کاهش کربوهیدرات تأکید دارند،‌مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت درباره رژیم‌هایی که بر مصرف پروتئین بالا و کاهش کربوهیدرات تأکید دارند، هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فوق تخصص گوارش و کبد، در خصوص اینکه چه چیزی بخوریم که برای کبد چرب مفید باشد، توضیحاتی داد.

وب‌گاه فرارو

از سفید و قهوه‌ای گرفته تا صورتی و آبی، تخم‌مرغ‌ها در انواع رنگ‌ها وجود دارند؛ به‌ویژه اگر برای خرید به یک فروشگاه غذا‌های ارگانیک گران‌قیمت بروید، می‌توانید این تنوع را ببینید. با وجود آنچه شنیده‌اید، رنگ تخم‌مرغ به‌طور مستقیم ربطی به رنگ مرغ ندارد. برای مثال آخرین بار چه موقع یک مرغ آبی دیدید؟