یک‌شنبه 18 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرقی نمی‌کند چیزی که می‌خورید جوجه کباب است، برنج قهوه‌ای است یا بروکلی؛ اگر مصرف کالری‌تان را کاهش ندهید، کاهش وزن نیز نخواهید داشت فرقی نمی‌کند چیزی که می‌خورید جوجه کباب است، برنج قهوه‌ای است یا بروکلی؛ اگر مصرف کالری‌تان را کاهش ندهید، کاهش وزن نیز نخواهید داشت به گزارش عرشه آنلاین؛ شروع چهل سالگی، مستعدترین زمان برای اضافه وزن است و البته سخت‌تر شدن کاهش وزن، اما نگران نباشید،...

وب‌گاه فرارو

نتایج یک تحقیق علمی نشان می‌دهد که عصاره زعفران علائم افسردگی تحت بالینی را در افراد سالم بهبود می‌بخشد و ممکن است به افزایش انعطاف‌پذیری در برابر ایجاد اختلالات روانپزشکی مرتبط با استرس کمک کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

نتایج تحقیقات کاهش وزن مشخص کرده‌اند که رژیم غذایی با کربوهیدرات بسیار کم، روش خوبی برای کاهش وزن نیست زیرا میل به کربوهیدرات‌ها را تشدید و متابولیسم را کند می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته متخصصان، چربی شکم حتی در افراد لاغر خطرناک است، زیرا بر اندام‌ها تأثیر منفی می‌گذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمبود هر ویتامین در بدن می‌تواند مشکلات مختلفی را برای ما به وجود بیاورد پس با توجه به مشکل خود می‌توانید تشخیص دهید چه ویتامینی در بدن کم دارید.

وب‌گاه تابناک

افراد صد ساله و نزدیک به صدساله معمولاً رژیم غذایی متعادل و متنوعی داشتند. آنها به طور متوسط بین 57 تا 65 درصد انرژی دریافتی خود را از کربوهیدرات، 12 تا 32 درصد از پروتئین و 27 تا 31 درصد از چربی مصرف می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای داشتن سلامت گوارشی، باید میزان مصرف میوه‌ها و سبزیجات را افزایش دهید چون آنزیم‌هایی دارند که برای بافت معده مفید هستند. نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که رژیم‌های غنی از قند و شیرینی‌های فرآوری‌شده را محدود کنیم. برای داشتن سلامت گوارشی، باید میزان مصرف میوه‌ها و سبزیجات را افزایش دهید چون آنزیم‌هایی دارند که برای بافت معده مفید هستند. نکته دیگری که باید در نظر داشت این...

وب‌گاه فرارو

در این مطلب نگاهی به عوارض جانبی دمنوش زنجبیل و دارچین خواهیم انداخت و می‌بینیم که مقدار مجاز مصرف آن در هر روز چقدر است.

وب‌گاه فرارو

برای حفظ سلامت کیسه صفرا و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با آن، رعایت یک رژیم غذایی متعادل و غنی از فیبر، مصرف چربی‌های سالم، محدود کردن فست‌فود و شکر تصفیه‌شده، و خوردن وعده‌های غذایی مکرر ضروری است. همچنین، پرهیز از کاهش وزن سریع و مشورت با پزشک در موارد نیاز به جراحی یا شرایط خاص، به جلوگیری از مشکلات کیسه صفرا کمک می‌کند. با پیروی از این نکات ساده، می‌توانید سلامت کیسه صفرا و سیستم...

وب‌گاه فرارو

رژیم غذایی و سبک زندگی نقش زیادی در سلامت کبد دارند و مصرف گیاهان دارویی به‌تنهایی بیماری کبدی را درمان نمی‌کند و باید با سایر راهکارهای سالم ترکیب شود تا بیشترین تأثیر را داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

اگر شب‌ها دیر می‌خوابید و صبح دیر از خواب بیدار می‌شوید، شاید با خواندن این مقاله بخواهید رویه زندگی‌تان را عوض کنید؛ چون اول صبح می‌توانید کارهایی بکنید که به کاهش وزن شما کمک کند.

وب‌گاه فرارو

پری‌بیوتیک‌ها با تغذیه باکتری‌های مفید روده، نقش کلیدی در حفظ سلامت گوارش و تقویت میکروبیوم روده دارند. مصرف مواد غذایی مانند پیاز، سیر، موز، لوبیا، بلغور جو دوسر، سیب، دانه کتان، مارچوبه و گندم سبوس‌دار می‌تواند به بهبود عملکرد روده‌ها و افزایش سلامت کلی بدن کمک کند. این مواد غذایی به‌عنوان منابع طبیعی پری‌بیوتیک، بخشی از یک رژیم غذایی متعادل و سالم هستند که به حفظ تعادل میکروبیوم...

وب‌گاه تابناک

رژیم غذایی و تغذیه ای که دارید علاوه بر بدن، بر سلامت مغز و فکر شما تاثیر می گذارد بنابراین رژیمی که بر ذهن و مغزتان اثرات مخربی می گذارد را بشناسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان اعلام کردند در صورت ابتلا به میگرن از خوردن برخی پنیرها اجتناب کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خوردن صبحانه به داشتن انرژی در طول روز کمک می کند. همچنین می توانید با انتخاب چند ماده غذایی مغذی در وعده صبحانه مغزتان را فعال تر از همیشه کنید.