یک‌شنبه 18 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

مطالعات نشان می‌دهد که داشتن قلب سالم در دهه 50 زندگی، به کاهش خطر ابتلا به زوال عقل در سال‌های بعد کمک می‌کند. واضح است که تمرکز بر خطر ابتلا به بیماری، بخش مهمی از کند کردن روند پیری در 50 سالگی است و خبر خوب این است که حفظ عادات غذایی سالم راهی عالی برای انجام این کار است.

وب‌گاه فرارو

شرکت نوو نوردیسک، سازنده اوزمپیک، تأیید کرد که این شماره سری جعلی مربوط به دارو‌هایی بوده که به مصر ارسال شده بودند، اما در چندین کشور دیگر از جمله مکزیک و عراق نیز دارو‌های جعلی با این شماره سری کشف شده است. سازمان جهانی بهداشت و اینترپل در سال 2023 درباره این محصولات هشدار داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با 5 روش سالم و ساده برای تقویت حافظه آشنا شوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم غذایی ژاپنی به کُند کردن پیشرفت بیماری کبد چرب غیرالکلی در افرادی که به این بیماری مبتلا هستند کمک می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با 5 روش سالم و ساده برای تقویت حافظه آشنا شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد.

وب‌گاه فرارو

ویتامین D در تراکم استخوان‌ها و جذب کلسیم نقش دارد. ما بیشتر ویتامین D خود را از نور خورشید جذب می‌کنیم؛ بنابراین بسیاری ترجیح می‌دهند که مکمل ویتامین D را در فصل زمستان مصرف کنند که نور کمتر است. البته می‌توان ویتامین D را از رژیم غذایی شامل ماهی‌های چرب مانند سالمون و همچنین شیر غنی‌شده و زرده تخم‌مرغ دریافت کرد.

وب‌گاه فرارو

برای جلوگیری از سکته باید کلسترول بد را کاهش دهید؛ می‌توانید مقداری جودوسر را بپزید و آن را استفاده کنید که باعث کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی و سکته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شما هم با تیرگی زیر چشم خود مشکل دارید، به این چند راهکار عمل کنید. اگر شما هم با تیرگی زیر چشم خود مشکل دارید، به این چند راهکار عمل کنید. به گزارش عرشه آنلاین؛ در جزیره اوکیناوا در جنوب ژاپن، بسیاری از افراد با سن بیش از صد سال زندگی می کنند و کمتر به بیماری دچار می شوند به همین دلیل ژاپنی ها به این منطقه لقب جزیره بدون مرگ داده اند.

وب‌گاه گسترش

فوق تخصص گوارش و کبد در مورد مواد غذایی مناسب برای کبد چرب توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

غذا‌های سویا، غذا‌های دریایی و جلبک دریایی به شدت با کُند کردن پیشرفت فیبروز کبدی مرتبط هستند. رژیم غذایی ژاپنی مصرف غذا‌های باکیفیت و مصرف کمتر قند، چربی‌های اشباع شده و سدیم را ترویج می‌کند. پیروی از یک رژیم غذایی به سبک ژاپنی می‌تواند به افراد مبتلا به بیماری کبد چرب غیر الکلی کمک کند تا پیشرفت آن را کُند کند.

وب‌گاه فرارو

توت فرنگی، بیشتر از پرتقال ویتامین C دارد! ویتامین سی، یک ابزار قدرتمند ضد پیری است؛ زیرا تولید کلاژن را افزایش می‌دهد، آسیب دیدگی پوست ناشی از خورشید را ترمیم می‌کند و چین و چروک‌ها و خطوط ریز را نیز بهبود می‌بخشد. این ویتامین، پوست شما را روشن‌تر، نرم‌تر و صاف‌تر می‌کند و خلاصه جوانی پوست را برای شما به ارمغان می‌آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانه‌های کینوا لاغری حاوی مقادیر بالایی از پروتئین هستند. از سوی دیگر مواد مغذی موجود در این دانه‌ها در زمان رژیم غذایی، عناصر و مواد مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رابرت هال همراه با همکارش در موسسه هوور، آلوین رابوشکا، از طرفداران سفت و سخت مالیات ثابت هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فوق تخصص گوارش و کبد، در خصوص اینکه چه چیزی بخوریم که برای کبد چرب مفید باشد، توضیحاتی داد.‌

وب‌گاه مشرق نیوز

تحقیقات نشان دادند که بعضی از مواد غذایی می‌توانند باعث تشدید میگرن و برخی دیگر دردهای میگرنی را کاهش دهند.