یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شناخت و حذف عادات غذایی مضر می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روند کاهش وزن داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

شناخت و حذف عادات غذایی مضر می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روند کاهش وزن داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از باورها در خصوص رفع تشنگی در ماه رمضان غلط هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی میوه‌ها و خوراکی‌های طبیعی در افزایش متابولیسم و کمک به روند سوزاندن چربی‌های اضافی نقش مثبتی دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصرف برخی از نوشیدنی‌ها می‌تواند به افرادی که فشار خون بالا دارند کمک کند.

وب‌گاه فرارو

سالاد سوسیس یکی از انواع سالادهای سرد است که به دلیل داشتن سوسیس، کاهو، سبزیجات و سس مخصوص بسیار خوشمزه است و طعم خاصی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت چهارشنبه 23 اسفند 1402 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. محدودیت - ترس - تنگنا

خبرگزاری تسنیم

گزارش‌ها حاکی است که رئیس جمهور روسیه به یک توافق قدیمی که به کشتی‌های بریتانیایی اجازه فعالیت در دریای بارنتز می‌داد، پایان داده است.

وب‌گاه فرارو

دیابتی‌ها باید در روزه‌داری ماه مبارک رمضان احتیاط کنند و تغییرات لازم در رژیم غذایی و سبک زندگی را برای پیشگیری از افزایش قند خون انجام دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هضم تخم‌مرغ به آهستگی صورت می‌گیرد و به این ترتیب در ایجاد احساس سیری در فرد موثر است.

وب‌گاه فرارو

پنیر گودا، یکی از شناخته‌شده‌ترین انواع پنیر در سراسر جهان است. درباره مزایای سلامتی گنجاندن پنیر گودا در رژیم غذایی خود بیشتر بدانید.

وب‌گاه گسترش

با استفاده از رنگ و حالت زبان میتوان به مزاج بدن پی برد. تشخیص مزاج از روی زبان برای پی بردن به بیماری ها و سبک زندگی درست لازم است...

وب‌گاه عصر ایران

نقش مثبت برخی میوه‌ها و خوراکی‌های طبیعی در افزایش متابولیسم و کمک به روند سوزاندن چربی‌های اضافی ثابت شده است. هرچند برنامه‌ریزی برای رژیم غذایی متعادل و انجام ورزش نقش مهمی در سوزاندن چربی بدن دارند، اما مصرف این میوه‌ها و خوراکی‌ها نیز می‌تواند به این روند کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای درمان "فقر آهن و کم‌خونی" توجه به رژیم غذایی از اهمیتی بسزا برخوردار است؛ در این مطلب به 12 ترکیب غذایی و خوراکی‌هایی اشاره شده است که گنجاندن آنها در رژیم غذایی روزانه می‌تواند جایگزین مناسبی برای قرص‌ها و مکمل‌های آهن باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تقریباً نیمی از افراد در بزرگسالی دچار فشار خون بالا می‌شوند و این یک عارضه جدی است که خطر بیماری قلبی و سکته را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد