یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که پیروی از رژیم غذایی مدیترانه‌ای و ورزش منظم برای تنوع و ترکیب میکروبیوم روده مفید بوده و منجر به کاهش وزن می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سطوح بالای کلسترول، فشار خون بالا و سیگار کشیدن، سه عامل خطر اصلی برای ابتلا به بیماری قلبی محسوب می‌شوند اما موارد دیگری نیز در این مورد دخیل هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رشد و تکامل کودکان به‌شدت به تغذیه‌ای سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌ها وابسته است. مطالعات متعددی بر اهمیت تغذیه مناسب در دوران رشد نشان داده‌اند که نقش کلیدی در جلوگیری از تأخیر در رشد کودکان دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سطوح بالای کلسترول، فشار خون بالا و سیگار کشیدن، سه عامل خطر اصلی برای ابتلا به بیماری قلبی محسوب می‌شوند اما موارد دیگری نیز در این مورد دخیل هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سطوح بالای کلسترول، فشار خون بالا و سیگار کشیدن، سه عامل خطر اصلی برای ابتلا به بیماری قلبی محسوب می‌شوند اما موارد دیگری نیز در این مورد دخیل هستند.

وب‌گاه فرارو

سنگ کلیه رسوبات سخت کوچکی هستند که در کلیه‌ها تشکیل می‌شوند. آن‌ها بر اساس انواع کریستال‌هایی که سنگ را ایجاد می‌کنند طبقه بندی می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آن‌ها مفید است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این ویتامین‌های کلیدی نه تنها از طریق مکمل‌ها قابل دسترسی هستند بلکه می‌توان آن‌ها را از طریق مصرف غذاهای طبیعی و غنی از این مواد مغذی به بدن رساند. منابع غذایی متعددی وجود دارند که می‌توانند به کاهش التهاب در بدن کمک کنند، از جمله انواع سبزیجات، میوه‌ها، گوشت‌های بدون چربی، ماهی، و غذاهای غنی‌شده. این مواد غذایی حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی ضدالتهابی هستند که نه تنها به بهبود سلامت...

وب‌گاه فرارو

سیب به دلیل داشتن پکتین - نوعی فیبر که جذب چربی توسط سلول‌ها را کاهش می‌دهد - معروف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت دوشنبه 21 اسفند 1402 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

وب‌گاه عصر ایران

سنگ کلیه رسوبات سخت کوچکی هستند که در کلیه‌ها تشکیل می‌شوند. آن‌ها بر اساس انواع کریستال‌هایی که سنگ را ایجاد می کنند طبقه بندی می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

چای ترش به صورت عصاره و بیشتر به عنوان دمنوش، مورد استفاده قرار می‌گیرد. چای ترش، نوعی چای گیاهی است که از دم کردن گیاه هیبیسکاس در آب جوش تهیه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

این ویتامین‌های کلیدی نه تنها از طریق مکمل‌ها قابل دسترسی هستند بلکه می‌توان آن‌ها را از طریق مصرف غذا‌های طبیعی و غنی از این مواد مغذی به بدن رساند.

وب‌گاه فرارو

به جز باکتری‌ها دلایل زیاد دیگری برای جوش زدن وجود دارد. هورمون‌های خاصی مانند آندروژن که محرک تولید سبوم است هم باعث به وجود آمدن جوش می‌شود. ژنتیک، رژیم غذایی و استفاده بی رویه از محصولات بهداشتی و مراقبتی و عوامل محیطی مانند آلودگی هوا هم گاهی اوقات باعث جوش زدن می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

این ادویه‌ها با خواص فوق‌العاده خود می‌توانند به بهبود عملکرد تنفسی کمک کنند و به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزمره برای مراقبت از سیستم تنفسی به کار روند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سمبوسه در فر یکی از انواع سمبوسه‌های خوشمزه و لذیذ است که خیلی راحت درست می‌شود، این نوع سمبوسه برای افراد با رژیم غذایی، مناسب است. برای درست کردن این نوع سمبوسه می توانید از روش‌های مختلف و مواد اولیه متنوعی استفاده کنید. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله با طرز تهیه سمبوسه در فر در ادامه با سایت 55آنلاین همراه باشید.