یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

به جز باکتری‌ها دلایل زیاد دیگری برای جوش زدن وجود دارد. هورمون‌های خاصی مانند آندروژن که محرک تولید سبوم است هم باعث به وجود آمدن جوش می‌شود. ژنتیک، رژیم غذایی و استفاده بی رویه از محصولات بهداشتی و مراقبتی و عوامل محیطی مانند آلودگی هوا هم گاهی اوقات باعث جوش زدن می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

این ادویه‌ها با خواص فوق‌العاده خود می‌توانند به بهبود عملکرد تنفسی کمک کنند و به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزمره برای مراقبت از سیستم تنفسی به کار روند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سمبوسه در فر یکی از انواع سمبوسه‌های خوشمزه و لذیذ است که خیلی راحت درست می‌شود، این نوع سمبوسه برای افراد با رژیم غذایی، مناسب است. برای درست کردن این نوع سمبوسه می توانید از روش‌های مختلف و مواد اولیه متنوعی استفاده کنید. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله با طرز تهیه سمبوسه در فر در ادامه با سایت 55آنلاین همراه باشید.

وب‌گاه فرارو

رشد و تکامل کودکان به‌شدت به تغذیه‌ای سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌ها وابسته است. مطالعات متعددی بر اهمیت تغذیه مناسب در دوران رشد تأکید کرده‌اند و نشان داده‌اند که نقش کلیدی در جلوگیری از تأخیر در رشد کودکان دارد.

وب‌گاه فرارو

چای ترش (هیبیسکاس) علاوه‌بر آنتی‌آکسیدان‌های بالا، فواید احتمالی بسیاری دارد. خواص چای ترش، مخصوصاً به روند کاهش وزن، کاهش رشد باکتری و سلول‌های سرطانی کمک کرده و باعث بهبود سلامت قلب و کبد می‌شود.

وب‌گاه فرارو

دیابت و فشار خون از بیماری‌های بسیار شایع در دنیاست و طبق آمار‌های بین‌المللی، بیش از یک میلیارد و 280 میلیون نفر از جمعیت جهان، مبتلا به فشار خون بالا و حدود 537 میلیون نفر، مبتلا به دیابت نوع دو هستند. بسیاری از مبتلایان دیابت، ممکن است فشار خون داشته باشند و همچنین بسیاری از افرادی که فشار خون بالا دارند هم ممکن است به بیماری دیابت مبتلا شوند. بنابراین، هر دو بیماری، احتمال ابتلای...

وب‌گاه عصر ایران

افراد کم‌خواب حتی اگر رژیم غذایی سالمی داشته باشند، باز هم خطر ابتلاء به دیابت به همان میزان در آن‌ها افزایش می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ویتامین‌هایی با خاصیت ضدالتهابی را می‌توان از منابع غذایی مختلفی از جمله سبزیجات، میوه‌ها، گوشت بدون چربی و ماهی و غذاهای غنی‌شده و.. به دست آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا چاقی یک ناهنجاری رفتاری است و ناشی از بی‌اراده بودن فردی که پرخوری می‌کند یا تحرک ندارد یا باید آن را یک بیماری واقعی پزشکی شمرد؟

وب‌گاه فرارو

تشنج نوعی بیماری عصبی است که همراه با لرزش شدید و از دست دادن کنترل بدن است و موجب بروز واکنش‌های هیجانی در فرد می‌شود؛ همچنین تشنج می‌تواند نشانه وجود مشکلات جدی در بدن باشد.

وب‌گاه فرارو

انسان‌ها در اثر خستگی و قرار گرفتن در معرض عناصر مختلف یا نداشتن مراقبت صحیح از پوست به آرامی پیر می‌شوند و پوستشان دچار چروک می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که روزی 10 تا 12 هزار قدم پیاده می‌روند شاخص توده بدنی و درصد چربی کمتری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشانه‌های کمبود ویتامین B 2 خستگی، تورم گلو، تاری دید، افسردگی، گلودرد، هایپرمیا (افزایش جریان خون بافتی)، ترک پوست و خارش، ریزش مو و آدم در اطراف گلو است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشانه‌های کمبود ویتامین B 2 خستگی، تورم گلو، تاری دید، افسردگی، گلودرد، هایپرمیا (افزایش جریان خون بافتی)، ترک پوست و خارش، ریزش مو و آدم در اطراف گلو است.

وب‌گاه فرارو

اگر می‌خواهید رژیم غذایی سالم و باکیفیتی داشته باشید، مواد غذایی زیر باید هر هفته در رژیم غذایی‌تان جای بگیرند.

وب‌گاه فرارو

هویج سرشار از مواد مغذی و مفید برای بدن است که می‌تواند سلامت شما را تضمین کند. خصوصا نباید از خواص هویج برای مردان غافل شد. هویج می‌تواند تاثیرات بسیار ویژه‌ای بر سلامت عمومی آقایان و بانوان بگذارد.