یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت یکشنبه 20 اسفند را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این...

وب‌گاه عصر ایران

داشتن یک تغذیه سالم و مبتنی بر مصرف همه مواد غذایی یکی از امور ضروری برای حفظ سلامت بدن شما است. به همین خاطر لازم است رژیم غذایی خود را مملوء از مواد خوراکی سالم، پرخاصیت و مفید برای بدن کنید. یکی از مواردی که توصیه می‌شود به صورت روزانه در سبد غذایی خود جای دهید، استفاده از گیاه هویج است.

وب‌گاه عصر ایران

خوراکی های کاهش دهنده قند خون: برای تنظیم سطح قند خون، رعایت رژیم غذایی مناسب ضروری است. علاوه بر این، مصرف برخی از غذاها به صورت روزانه می تواند به ثابت نگه داشتن قند خون کمک کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از رژیم‌های غذایی، مکمل‌ها و داروها مدعی کاهش وزن سریع هستند، اما این موضوع فاقد هرگونه شواهد علمی است. در این میان، برخی از روش‌ها با پشتوانه علمی دقیق بر مدیریت وزن تأثیر دارند. بسیاری از رژیم‌های غذایی، مکمل‌ها و داروها مدعی کاهش وزن سریع هستند، اما این موضوع فاقد هرگونه شواهد علمی است. در این میان، برخی از روش‌ها با پشتوانه علمی دقیق بر مدیریت وزن تأثیر دارند. روش‌های سالمی...

وب‌گاه فرارو

نقش مثبت برخی میوه‌ها و خوراکی‌های طبیعی در افزایش متابولیسم و کمک به روند سوزاندن چربی‌های اضافی ثابت شده است. هرچند برنامه‌ریزی برای رژیم غذایی متعادل و انجام ورزش نقش مهمی در سوزاندن چربی بدن دارند، اما مصرف این میوه‌ها و خوراکی‌ها نیز می‌تواند به این روند کمک کند.

وب‌گاه فرارو

میانه‌ی ماه اسپند را روز درخت و درخت کاری نام نهاده اند. سایه و بر را مایه‌ی درخت خوانده اند و بی آن تنش را لایق تبر! و شورتر آن که بر تن تبر هم جسم درخت است که خودی می‌نماید و یهودا‌وار بر تن مسیح مرامی مهربان و بخشنده ضربت می‌زند و نمی‌داند بر صلیب نور را امکان فریادی به نرمی نجوا می‌دهد...

وب‌گاه فرارو

«مرگ رزم آرا، اما کسی را غمگین نکرد و او به تاریخ پیوست... انگار همان بی‌کس کش شد و کسی در سوگش سینه‌ای چاک نداد و فغانی هم راه گلو سد نکرد.»

وب‌گاه فرارو

من در روستا و در منطقه‌ای محروم به دنیا آمدم و مجموعه عواملی تصادفی و احتمالا نوعی فراهم‌سازی فرصت تا حدی برابر در شیوه کنکور سراسری دورانی که من از دبیرستان در شهری محروم فارغ‌التحصیل می‌شدم و اندکی تلاش توانست مرا به سمت تحصیلات عالی در بهترین دانشگاه کشور سوق دهد و نسبت به همسن و سال‌های خودم از موقعیت بهتری برخوردار شوم و البته از اقبال بد، علم اقتصاد بیاموزم تا درک کژی‌های تخصیص...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناسان تغذیه همواره از مزایای رژیم غذایی مدیترانه‌ای و اثر مطلوب آن بر سلامت و کاهش وزن سخن گفته‌اند اما «نیویورک پست» اخیرا در گزارشی از برخی شک و تردیدهای متخصصان در مورد تبلیغات این رژیم غذایی خبر می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از افراد آبلیمو را به صورت ناشتا به دلیل فوایدی که دارد مصرف می‌کنند، غافل از این که این کار می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری بر دندان‌ها بزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روده سالم سنگ بنای تندرستی کلی است و گنجاندن غذاهای فوق العاده در رژیم غذایی شما می تواند به طور قابل توجهی به حفظ سلامت روده کمک کند.

وب‌گاه فرارو

نتایج مطالعه‌ای در سال 2022 میلادی نشان داد افزودن گیاهان بیش‌تر به رژیم غذایی روزانه می‌توان یک دهه بیش‌تر به طول عمر افراد بیافزاید.

وب‌گاه فرارو

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مجمتع‌های بومگردی با تکیه بر رویکرد فرهنگی، اجتماعی، اشاعه فرهنگ روستا‌ها در حوزه رسوم و هنر‌های محلی و با هدف ترویج و شناساندن فرهنگ و تمدن جزیره جهانی قشم فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

میثم نعمتی به آمار طلاق در ادارات دولتی پرداخت و با بیان اینکه این آمار فاجعه‌بار است، گفت: طبق آمار در ادارات مسئله طلاق به صورت جدی وجود دارد و از طرفی مجموعه دولت اهتمام به ورود مجموعه‌های مردمی برای رفع این مشکل دارند.

وب‌گاه فرارو

مدیر کل حفاظت محیط زیست یزد، گفت: طی مطالعات میدانی و گشت و کنترل منطقه محیط بانان موفق به ثبت تصاویری از گونه نادر «گربه پالاس» شدند و اکنون این گونه به عنوان نماد حیات وحش شهرستان تفت معرفی شده است.

وب‌گاه فرارو

به علت تشدید بارندگی‌ها فعالیت آموزشی مدارس 4 شهرستان سیستان و بلوچستان فردا (شنبه 19 اسفند) در همه دوره‌های تحصیلی غیرحضوری است.